jotkin Youtube palvelimet (vai mikä?) todella hitaalla
-
Tai sitten Full HD (tuubin näkemys) ei ole tarkoitettu "vapaamatkustajille" tai sitten saa odotella lataamista jonkun aikaa.
-
Homman nimi on näemmä Googlen kikkailu ja se, ettei youtube-dl:n ylläpito enää taida olla voimissaan.
-
On tuossa näemmä vissi ero Youtuben tappioksi. Laitoin just saman monigigaisen videon faceen ja tuubiin ja facen uppi parinkymmenen megan luokkaa ja tuubin heiluu kolmen ja kahdeksan välillä. Selvästikin tuubi prakaa.
-
Kerpele näitä! Ihan sama millä selaimella tai käyttiksellä kokeilee, niin video ei webbisivulta toimi (slowtuben voi unohtaa)!
Jos poistaa kaiken moskaneston, niin jokin idioottimainen mainosvideo toki näkyy, vaan itse asia ei inahdakaan.
Jo viime viikolla oli jokin ihme ongelma, sain kuitenkin videon talteen.
-
Tälleen sai puristettua tuubilatauksen kuudesta tunnista reiluun 20 minuuttiin, vaan edelleen on 10x hitaampaa kuin aiemmin.
youtube-dl --external-downloader=aria2c --external-downloader-args '--min-split-size=1M --max-connection-per-server=16 --max-concurrent-downloads=16 --split=16' "https://www.youtube.com/watch?v=V6CVsgNyI1c"
-
Itse asiassa 20x hitaampaa minun piuhallani.
-
Joo, piti kattoman ILn kiinnostavaa videota ja ei toiminut FFllä (rapid release) eikä Chrome-Edgellä (ekassa ABP pois päältä ja jälkimmäisessä ei ABPtä ja kumpikaan ei ollut privamoodissa) mutta kun pääsin kotia ja luin uutisiä myöhemmin Meriapinalla niin toimi videot (tosin se mikä piti kattoman oli unohtunut).
-
-
Nyt joko tuubi hidastelee ongelmien takia tai vakoojayhtiö on keksinyt uusia hidastuskikkoja.
-
Hidastelee joo, tuo aikaisempi video ei oikein tahdo ilmestyä youtube-laturin selainlisukkeeseen vaan latauspaneeli pyörittää tiimalasia.