"Näin paljon suomalainen on valmis maksamaan striimaus­palvelusta"

• IS: https://www.is.fi/digitoday/art-2000008351607.html

Saattaisin harkita katsomista, jos minulle maksettaisiin satasen tunti. Ja toki oksennuspussit pitäisi myös saada.

• Ykkössyy noiden (ja töllön) katsomattomuuteen toki on se, ettei kiinnosta. Lisäksi vapaa-aika menee ihan muuhun.

Ei tulisi myöskään mieleenkään hankkia n+2 eri srtiimauspalvelua, koska sisältö on täysin levällään siellä täällä. Ja siltikin saattaisi käydä niin, että jonain päivänä leffa X on poistunut tarjonnasta.

Kiinnostavat leffat hommaan blu-ray:llä ja katson sitten kun huvittaa. Sarjoihin ei juurikaan ole mielenkiintoa saati sitten aikaa.

Blu-ray:hin verrattuna striimauksen tekninen laatu on joko huonoa tai aivan kuraa (lukekaa Mikrobitin srtiimauspalveluarvosteluita). Myös leffat voivat olla pätkittyjä, väärällä kuvasuhteella ja vaikka mitä.

• @mikropiltti

Itse olen valmis maksamaan 0 euroa koska kuten sanoit toisessa viestissä niin kiinnostavat sisällöt on ripoteltu n+1 palveluun ja jos haluaa kiinnostavat katsella niin sitten saa kuukausittain/joka toinen kk vaihtaa palvelua (riippuen kuinka monta tuntia päivässä pystyy kattomaan sarjoja (jotkut kattoo niitä puhelimen ruudulta bussissa)). Katson sarjat/leffat dvdnä tai (blu-raynä sitten kun saan hankittua blu-ray-aseman/soittimen) jos ne tulee kirjaston valikoimaan (jakso/pari per arkipäivä ja useampi per viikonloppu).