Windows 11 siirtää ikkunat toiseen näyttöön.
-
Hei.
Päivitin äskettäin Win11:een ja olen siitä iloinen.. Mutta jotain hyvin outoa Ongelmaa esiintyy koko ajan... PC:ni on käynnissä 24/7 ja näytön käynnistämisen jälkeen muutaman tunnin matkan jälkeen ikkunat järjestyvät uudelleen. Siirretty toiselle monitorille. Koska en käytä toista näyttöä niin usein, on tämä melko ärsyttävää. Löysin win11:stä lisävaihtoehdon, jonka pitäisi estää tämä, mutta toimiiko juuri päinvastoin.. Onko ideoita mistä ongelma johtuu?
-
Viesti poistettu.
-
Win10 tekee samaa ja ainoa keino minkä keksin oli vaihtaa näyttöjen paikkaa keskenään Windowsin näytön asetuksista siten että toinen näyttö on ensin ja sitten on eka näyttö.
-
Tämä oli muuten "issue got solved" -keissi, ja käyttäjä blokattu (jos meni vikaan niin pahoittelut
).
-
No hätä! Tänne voinee pyöräyttää hetkessä vaikka 7642 "issue got resolved" tunnusta.
-
Asiasta kysytty digikehitykseltä alkusyksystä, laitoin taas uutta kysymystä.
-
Joo, mulla on omassa pulinapalstassani rekisteröityminen estetty tällä hetkellä kokonaan. Siihenkin tulisi kymmeniä tunnusten vahvistuspyyntöjä viikoittain, vaikka captchat käytössä.
-
Pitäisi olla moderointi eli viesti ei ilmesty ennenkuin se on hyväksytty mutta se vaatii "vähän" enemmän henkilöstöä jos on vähänkin suosittu foorumi.
Ehkä tulevaisuus on jossain perinteisten foorumien ja discordin välillä eli kaikille avoin ja vain kutsusta sisään (ja se kutsuminen pitäisi olla rajoitettu vain luotetuille foorumilaisille).
-
Joo, en pidä 100% esimoderointia kauhean hyvänä ideana Bitin foorumille.
-
Minä pitäisin moista hyvänä uudelle käyttäjälle. Vaikkapa kolme ekaa viestiä esimoderoinnin kautta. Sitten jos ne hyväksytään, voi kirjoitella vapaasti.
-
No tässä tulee NodeBB:n rajoitukset vastaan
-
Aika koodata NodeOV?
-
olisko se NodeMB kuitenkin lähempänä totuutta