Black Friday 2021: parhaat alennusvinkit
-
Black Fridaysta on kasvanut melkoinen kulutusjuhla, johon moni ajoittaa kalliiden ja tärkeiden hankintojen tekemisen. Yksi asia on kuitenkin varmaa: huonoa tuotetta ei kannata ostaa, vaikka sen saisi kuinka halvalla.
Julkaisemme Bitissä taas tänä vuonna useita Black Friday -oppaita, tutustu tämän jutun kautta (lista päivittyy koko viikon):
-
Sitä kuulee väitteitä, että jotkin valmistajat pukkaavat kyseiseen hullutukseen myyntiin modifioitua ja/tai b-kamaa. Esim. Töllö X ei olekaan sitä mitä muulloin.
Eipä ole ollut tarvetta moiseen(kaan) kotkotukseen osallistua.
-
Ja heti sorruin. Minun piti ostaa tänään Kena ja Hades vaan Kenaa ei oikein saa.
Hades näemmä oli hömppäalessa. Rullalautajuttu voi olla ohari ("lataa netistä loput") vaan saapahan edes varakotelon.
Last of US: Part II ja Days Gone osalta olen odotellut PS5 versiota vaan on kympin "backup" ihan hyvä olla. Tosin jos Days Gone ei ole päivitetty versio, ei sillä tee mitään...
-
Ai tämä kotkotus onkin vasta huomenna, luulin että meni viime perjantaina.
Giganttikin sai pelit perille, jokainen omassa kirjekuoressa. Doh!
-
Kepeetä vedätystä: Päivä oli alennuksiltaan paras koskaan, ja keskimääräinen alennusprosentti nousi noin 5:een viime vuoden 4:stä prosentista.
-
Tottakai.
-
En tiedä saako täällä mainostaa, mutta otsikossa:"Black Friday 2021:parhaat alennusvinkit", niin uskaltaudun mainostamaan.
Käsittääkseni ruotsalainen firma, jolla on myös suomeksi sivut.
Myy (tänä vuonna) edullisesti Dremelin Moto-Saw- moottoroitua lehtisahaa, joka on todella kätevä piirilevyjen leikkaamiseen.
https://www.staypro.fi/koneiden-tarvikkeet-kayttoosat/leikkaus-hionta-ja-kiillotus/lisatarvikkeet-dremel/dremel-moto-saw-ms20-15-kuviosaha-jz56963Siinä on hyvä esimerkki "aidosta" alennuksesta. Googlaamalla ei löydy (minun googlaustaidoillani) muualta samaan hintaan (Suomenkielisiltä sivuilta).
Tosin sielläkään ei kaikki Dremelit ole halpoja edes tarjouksessa, joten googlaaminen ennen ostopäätöstä kannattaa.
Se taitaa olla ainoa suurempi ostos tänä Mustana Perjantaina, vaikkakin se tuli ostettua (samaan hintaan toki) jo viime sunnuntaina.
Muuten pätevä laite, mutta terän asentaminen on vielä opettelua.