Paljonko digipalveluihin menee rahaa? Bitin toimitus teki inventaarion, ja moni yllättyi loppusummasta
-
Jos nettiyhteyttä ja Yle-veroa ei lasketa, niin minulla menee nolla euroa vuodessa.
-
Itselläni menee noin 40 €. Sekin menee kapsiin, kun käytän jonkin verran sen sähköpostia ja internetissä näkyvää tallennustilaa.
-
Tämä oli hyvä kysymys. Pitää ihan listata omat digipalveluihin tunkemat kolikot yhteen.
Palvelu - kk hinta
Spotify (Perhe-Premium) - 18,99 €
Microsoft 365 (Office) - 8,25 €
F-Secure SAFE - 8,74 €
Netflix - 11,99 €Yhteensä vuodessa noista maksaa 575,60 euroa
Noista kuitenkin pääsee moni perheenjäsen nauttimaan, joten ei tuo hinta siihen nähden kuulosta ihan kauhealta.Noiden lisäksi olen ostanut yhden sovelluksen viimeisen vuoden sisällä, joten siitä tuli 20 € kertaluontoinen lisäkustannus.
EDIT: Tietenkin lisäksi "jokunen" euro on tainnut kadota Googlen Play kauppaan viimeisen vuoden aikana... (en uskalla edes käydä PayPalin lokeja läpi tuon määrän selvittämiseksi)
-
EDIT: Tietenkin lisäksi "jokunen" euro on tainnut kadota Googlen Play kauppaan viimeisen vuoden aikana... (en uskalla edes käydä PayPalin lokeja läpi tuon määrän selvittämiseksi)
Míhin sulla menee rahaa Google Playssa? Elokuvia, pelejä vai mitä?
-
Taitaa olla ne normit eli leffat ja tv-sarjat ja ehkä ohjelmat.
-
@olli-vänskä-mb
Play Storen viimeisimmät (vuoden sisällä) lisäostokset ovat peleihin Night of the Full Moon (lisää hahmoja) ja QuizzLand (ei mainoksia). Vajaa vuosi sitten vähensin mobiilipelaamista ja siitä taaksepäin mm. Guns of Glory ja Genshin Impact sai minun eurosiani.. Huomasin että uusia kirjoja en ole hankkinut vuoden aikana ja Playn kautta en elokuvia katsele. Sukulaisella on BookBeat ja Disney+ palvelut jos tulee paniikki kun ei ole tekemistä.