uutiset tuplana
-
-
@mikropiltti Olen huomannut saman.
-
Juu sama täällä, syyksi veikkaan molempia.
-
YLE osaa saman:
-
No eilen julkaistiin uudelleen juttu näyttiksien hinnoista ja ei siitä kovin kauaa ole kun se ekan kerran julkaistiin.
-
@marko-forssell Olisiko kyseessä kuitenkin ollut kaksi eri juttua: toinen tilaajille ja toinen ei-tilaajille?
-
@androidikko sanoi ryhmässä uutiset tuplana:
@marko-forssell Olisiko kyseessä kuitenkin ollut kaksi eri juttua: toinen tilaajille ja toinen ei-tilaajille?
Jep.
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä uutiset tuplana:
Tuplia näemmä pöllähtää ajoittain tänne. Onko syyllinen toimittajan hiirikäsi vai järjestelmävirhe?
Kiitos huomiosta. Tämä on kyllä erikoinen juttu, sillä esim. uutishaulla tuo Explorer-esimerkki on sivuilla vain yhden kerran. Tutkitaan asiaa, jos kerran useampikin käyttäjä on huomannut saman (?)
-
Liittyneekö samaan, että sähköpostiini oli tullut tuplana viesti viimeisimmistä keskusteluaiheista? (Aikaisemmin tuommoisia viestejä ei ole tullut ollenkaan, onko tämä uusi palvelu, jota en ole noteerannut?) Voisiko viestien kahdentumisiin vaikuttaa, että olen aikoinaan rekisteröitynyt Mikrobittiin ja myöhemmin vielä Alma Mediaan?
-
@markku-autio sanoi ryhmässä uutiset tuplana:
Liittyneekö samaan, että sähköpostiini oli tullut tuplana viesti viimeisimmistä keskusteluaiheista? (Aikaisemmin tuommoisia viestejä ei ole tullut ollenkaan, onko tämä uusi palvelu, jota en ole noteerannut?) Voisiko viestien kahdentumisiin vaikuttaa, että olen aikoinaan rekisteröitynyt Mikrobittiin ja myöhemmin vielä Alma Mediaan?
Hei, koosteviesti taitaa johtua jostakin ylläpidon asetuskikkailusta. Korjataan.
-
@olli-vänskä-mb sanoi ryhmässä uutiset tuplana:
@markku-autio sanoi ryhmässä uutiset tuplana:
Hei, koosteviesti taitaa johtua jostakin ylläpidon asetuskikkailusta. Korjataan.
Noin, ns. weekly digest -mailit on nyt disabloitu. Pahoittelemme.
-
Tuplien paikka ja määrä vaihtelee jollain (arvonta)logiikalla, jota en hiffaa. Uutislistan refreshin jälkeen paikka vaihtui (ei tainnut olla tullut uusia uutisia sillä välin).
-
@olli-vänskä-mb Foorumin koosteviesti tulee edelleen tuplana, samoin "tuplauutisia" näkyy edelleen.
-
@androidikko sanoi ryhmässä uutiset tuplana:
@olli-vänskä-mb Foorumin koosteviesti tulee edelleen tuplana, samoin "tuplauutisia" näkyy edelleen.
@Olli-Vänskä-MB Ongelma jatkuu edelleen: Foorumin koosteviesti on tullut aina tuplana, ja "tuplauutisetkin" ovat arkipäivää, sanoisinko, että niitä ilmenee vähintään viikoittain.
-
@Olli-Vänskä-MB Juuri äsken (24.11.2019) huomasin, että osa Uusimmat-listan (mikrobitti.fi/Uusimmat) uutisotsikoista oli jäänyt latautumatta. Sivun uudelleenlataaminen korjasi ongelman.
-
@Olli-Vänskä-MB Ongelmat jatkuvat. Viimeksi tällä viikolla uutislistassa näkyi ainakin kolmeen kertaan samoja uutisia. Pahoja ongelmia siis.
-
Eipä ole YLEkään saanut systeemiänsä kuosiin:
-
@Olli-Vänskä-MB Päivitystä: Huomasin juuri, että olen missannut 9 uutista vuodenvaihteesta, koska uusimmat-listaus ei ole aiemmilla käyntikerroilla päivittynyt oikein. Huomasin jo pari päivää sitten, että uusimmat-listausta ei voi enää välttämättä pakottaa päivittymään oikein edes CTRL + F5 -näppäinyhdistelmällä. Sen painamisesta huolimatta listalla on näkynyt uutisia tuplana.
Olen tainnut unohtaa kertoa, että "näytä lisää" -painikkeen painaminen 2-3 kertaa tekee hyvin usein (voisi sanoa aina) niin, että osa aiemmin ladatusta listasta latautuu uudelleen vastaavasti (eli 2-3 kertaa). "Tuplalistojen" välissä voi tosin olla uusiakin uutisia.
Pahoitteluni hieman sekavasta viestistä.
-
Koko uutisosio on usein turha kun edes vähän kiinnostavat uutiset on maksumuurin takana ja ilmaiset uutiset on joko liirumlaarumiatai sitten vanhoja/wanhoja uutisia ja edelleen on olemassa se totaalisen hölmö ratkaisu että sisäänkirjautumatta ei voi lukea kuin 1 uutisen (ilman trickiä).
-
...edelleen on olemassa se totaalisen hölmö ratkaisu että sisäänkirjautumatta ei voi lukea kuin 1 uutisen (ilman trickiä).
Kuka jaksaa potkia piparit pois joka uutisen jälkeen? Minä tosin joskus luin Hesaria 5 (?) uutista kerralla ja sitten pidin 10 sekunnin tauon, jotta selainlisuke ehti siivota piparit, köh.