uutiset tuplana

• @Olli-Vänskä-MB Ongelmat jatkuvat. Viimeksi tällä viikolla uutislistassa näkyi ainakin kolmeen kertaan samoja uutisia. Pahoja ongelmia siis.

• Eipä ole YLEkään saanut systeemiänsä kuosiin:

0_1576657401366_Screenshot_20191218_102216.png

• @Olli-Vänskä-MB Päivitystä: Huomasin juuri, että olen missannut 9 uutista vuodenvaihteesta, koska uusimmat-listaus ei ole aiemmilla käyntikerroilla päivittynyt oikein. Huomasin jo pari päivää sitten, että uusimmat-listausta ei voi enää välttämättä pakottaa päivittymään oikein edes CTRL + F5 -näppäinyhdistelmällä. Sen painamisesta huolimatta listalla on näkynyt uutisia tuplana.

Olen tainnut unohtaa kertoa, että "näytä lisää" -painikkeen painaminen 2-3 kertaa tekee hyvin usein (voisi sanoa aina) niin, että osa aiemmin ladatusta listasta latautuu uudelleen vastaavasti (eli 2-3 kertaa). "Tuplalistojen" välissä voi tosin olla uusiakin uutisia.

Pahoitteluni hieman sekavasta viestistä.

• Koko uutisosio on usein turha kun edes vähän kiinnostavat uutiset on maksumuurin takana ja ilmaiset uutiset on joko liirumlaarumiatai sitten vanhoja/wanhoja uutisia ja edelleen on olemassa se totaalisen hölmö ratkaisu että sisäänkirjautumatta ei voi lukea kuin 1 uutisen (ilman trickiä).

• ...edelleen on olemassa se totaalisen hölmö ratkaisu että sisäänkirjautumatta ei voi lukea kuin 1 uutisen (ilman trickiä).

Kuka jaksaa potkia piparit pois joka uutisen jälkeen? Minä tosin joskus luin Hesaria 5 (?) uutista kerralla ja sitten pidin 10 sekunnin tauon, jotta selainlisuke ehti siivota piparit, köh.

0_1579025127982_82d210af-4213-4a80-916f-3b94f28b1d95-image.png

• Hyvin harva etenkin kun ne kiinnostavat uutiset MBssä on harvassa.

• @androidikko sanoi ryhmässä uutiset tuplana:

@Olli-Vänskä-MB Päivitystä: Huomasin juuri, että olen missannut 9 uutista vuodenvaihteesta, koska uusimmat-listaus ei ole aiemmilla käyntikerroilla päivittynyt oikein. Huomasin jo pari päivää sitten, että uusimmat-listausta ei voi enää välttämättä pakottaa päivittymään oikein edes CTRL + F5 -näppäinyhdistelmällä. Sen painamisesta huolimatta listalla on näkynyt uutisia tuplana.

Olen tainnut unohtaa kertoa, että "näytä lisää" -painikkeen painaminen 2-3 kertaa tekee hyvin usein (voisi sanoa aina) niin, että osa aiemmin ladatusta listasta latautuu uudelleen vastaavasti (eli 2-3 kertaa). "Tuplalistojen" välissä voi tosin olla uusiakin uutisia.

Pahoitteluni hieman sekavasta viestistä.

@Olli-Vänskä-MB Eilen luin uutisia. Tänään huomasin, että uusimmat-listasta puuttui eilen 8 uutista. Sivujen toimimattomuus on erittäin ikävää siksi, että olen maksava asiakas. Aion jatkossakin tilata Mikrobittiä vioista huolimatta, koska siinä julkaistaan syvällekin tekniikkaan meneviä juttuja ja kerrotaan mm. tietoturva-aukoista seikkaperäisesti. Kotimikro on sivujensa mukaan "koko perheen tietotekniikkalehti" ja Tekniikan Maailma on sotkenut mukaan autot ja muistaakseni myös "juurilleen palanneen Mikrobitin" mainoksissa mainitut partakoneet. 😉 Toivon, että saatte viat korjattua pian, ja uskon, että teette parhaanne.

Muokattu 9.2. n. klo 12.07 ja 12.10: perustelin, miksi pysyn Mikrobitin tilaajana.

• @Olli-Vänskä-MB Tuplauutisia näkyy edelleen, ja uutisia jää välillä myös latautumatta ainakin em. Uusimmat-listasta. Myös foorumin koosteviesti on tullut aina tuplana. Voisitteko antaa väliaikatietoja, missä vaiheessa ongelmien korjaus on?

• @androidikko Moi, sorry, olin poissa deskin äärestä 7 viikkoa. Kysytäänpäs tilannetta.

• @olli-vänskä-mb sanoi ryhmässä uutiset tuplana:

@androidikko Moi, sorry, olin poissa deskin äärestä 7 viikkoa. Kysytäänpäs tilannetta.

Pahoittelen kärsimättömyyttäni. Toivottavasti ongelmat saadaan korjattua. Olen juuri päivittänyt tilaustyyppini printti + digi -tilauksesta digitilaukseksi (muutos astuu voimaan huhtikuussa), siksi huutelen korjausten perään. En löytänyt mistään yhtä hyvin tarpeisiini vastaavaa lehteä.

• @olli-vänskä-mb sanoi ryhmässä uutiset tuplana:

@androidikko Moi, sorry, olin poissa deskin äärestä 7 viikkoa. Kysytäänpäs tilannetta.

Mikä tilanne on? Ongelmat jatkuvat yhä. Google-sovellus paljasti taas, että minulta oli jäänyt uutisia välistä. Ei muuta kun kahlaamaan läpi "Uusimmat"-listausta...

Edit 23.3.2020 klo 6.27: Google-sovelluksen bugia, joka näyttää eilen klo 20.03 julkaisemanne uutisen yhteydessä "3 pv sitten" -tekstin ei näemmä sitäkään ole saatu korjattua vuodessa. Joidenkin IS:n uutisten yhteydessä on ollut "1 kk sitten" -aikamääre...

• @Olli-Vänskä-MB

(Menee osittain ohi aiheen, mutta suonette anteeksi.)

Tässä kattava kuvakaappauslistaus siitä, miten solmussa mikrobitti.fi on:

4_1584949457723_Mikrobitti.fi rikki.PNG

Yllä näkyvä ongelma, jossa jutun kuvat (ja teille elintärkeät mainokset) latautuvat vain osittain, on ilmennyt muistaakseni vasta viimeisen 1-2 viikon aikana.

3_1584949457723_Mikrobitti.fi rikki 2.png

2_1584949457723_Mikrobitti.fi rikki 3.PNG

1_1584949457723_Mikrobitti.fi rikki 4.PNG

0_1584949457721_Mikrobitti.fi rikki 5.PNG

Ensimmäisessä ja toisessa kuvassa näkyy yhteensä 5 avaamatonta uutista. Olisin halunnut lukea ne jo aiemmin, mutta mikrobitti.fi/Uusimmat ei listannut niitä ensimmäisellä latauskerralla, joten ne jäivät huomiotta, kun muita kiinnostavia uutisia oli lukematta 25-30 kpl. Jos pitäisi valita pahin vika, se olisi juuri se, että osa uutisista ei välttämättä näy em. sivulla, ellei sitä päivitä CTRL + F5 -näppäinkomennolla, ja silloinkin osa - jo aiemmin näkyvillä olleista - uutisista saattaa jäädä latautumatta...

• @Olli-Vänskä-MB

(Menee ohi aiheen, mutta suonette anteeksi.)

Foorumillakin on jotain vikaa, kun tuollainen määrä välilyöntejä ei riitä enää tekemään kuvien väliin kunnon väliä:

0_1584950083154_Mikrobitti.fi rikki 6.PNG