uutiset tuplana
-
Hyvin harva etenkin kun ne kiinnostavat uutiset MBssä on harvassa.
-
@androidikko sanoi ryhmässä uutiset tuplana:
@Olli-Vänskä-MB Päivitystä: Huomasin juuri, että olen missannut 9 uutista vuodenvaihteesta, koska uusimmat-listaus ei ole aiemmilla käyntikerroilla päivittynyt oikein. Huomasin jo pari päivää sitten, että uusimmat-listausta ei voi enää välttämättä pakottaa päivittymään oikein edes CTRL + F5 -näppäinyhdistelmällä. Sen painamisesta huolimatta listalla on näkynyt uutisia tuplana.
Olen tainnut unohtaa kertoa, että "näytä lisää" -painikkeen painaminen 2-3 kertaa tekee hyvin usein (voisi sanoa aina) niin, että osa aiemmin ladatusta listasta latautuu uudelleen vastaavasti (eli 2-3 kertaa). "Tuplalistojen" välissä voi tosin olla uusiakin uutisia.
Pahoitteluni hieman sekavasta viestistä.
@Olli-Vänskä-MB Eilen luin uutisia. Tänään huomasin, että uusimmat-listasta puuttui eilen 8 uutista. Sivujen toimimattomuus on erittäin ikävää siksi, että olen maksava asiakas. Aion jatkossakin tilata Mikrobittiä vioista huolimatta, koska siinä julkaistaan syvällekin tekniikkaan meneviä juttuja ja kerrotaan mm. tietoturva-aukoista seikkaperäisesti. Kotimikro on sivujensa mukaan "koko perheen tietotekniikkalehti" ja Tekniikan Maailma on sotkenut mukaan autot ja muistaakseni myös "juurilleen palanneen Mikrobitin" mainoksissa mainitut partakoneet.
Toivon, että saatte viat korjattua pian, ja uskon, että teette parhaanne.
Muokattu 9.2. n. klo 12.07 ja 12.10: perustelin, miksi pysyn Mikrobitin tilaajana.
-
@Olli-Vänskä-MB Tuplauutisia näkyy edelleen, ja uutisia jää välillä myös latautumatta ainakin em. Uusimmat-listasta. Myös foorumin koosteviesti on tullut aina tuplana. Voisitteko antaa väliaikatietoja, missä vaiheessa ongelmien korjaus on?
-
@androidikko Moi, sorry, olin poissa deskin äärestä 7 viikkoa. Kysytäänpäs tilannetta.
-
@olli-vänskä-mb sanoi ryhmässä uutiset tuplana:
@androidikko Moi, sorry, olin poissa deskin äärestä 7 viikkoa. Kysytäänpäs tilannetta.
Pahoittelen kärsimättömyyttäni. Toivottavasti ongelmat saadaan korjattua. Olen juuri päivittänyt tilaustyyppini printti + digi -tilauksesta digitilaukseksi (muutos astuu voimaan huhtikuussa), siksi huutelen korjausten perään. En löytänyt mistään yhtä hyvin tarpeisiini vastaavaa lehteä.
-
@olli-vänskä-mb sanoi ryhmässä uutiset tuplana:
Mikä tilanne on? Ongelmat jatkuvat yhä. Google-sovellus paljasti taas, että minulta oli jäänyt uutisia välistä. Ei muuta kun kahlaamaan läpi "Uusimmat"-listausta...
Edit 23.3.2020 klo 6.27: Google-sovelluksen bugia, joka näyttää eilen klo 20.03 julkaisemanne uutisen yhteydessä "3 pv sitten" -tekstin ei näemmä sitäkään ole saatu korjattua vuodessa. Joidenkin IS:n uutisten yhteydessä on ollut "1 kk sitten" -aikamääre...
-
(Menee osittain ohi aiheen, mutta suonette anteeksi.)
Tässä kattava kuvakaappauslistaus siitä, miten solmussa mikrobitti.fi on:
Yllä näkyvä ongelma, jossa jutun kuvat (ja teille elintärkeät mainokset) latautuvat vain osittain, on ilmennyt muistaakseni vasta viimeisen 1-2 viikon aikana.
Ensimmäisessä ja toisessa kuvassa näkyy yhteensä 5 avaamatonta uutista. Olisin halunnut lukea ne jo aiemmin, mutta mikrobitti.fi/Uusimmat ei listannut niitä ensimmäisellä latauskerralla, joten ne jäivät huomiotta, kun muita kiinnostavia uutisia oli lukematta 25-30 kpl. Jos pitäisi valita pahin vika, se olisi juuri se, että osa uutisista ei välttämättä näy em. sivulla, ellei sitä päivitä CTRL + F5 -näppäinkomennolla, ja silloinkin osa - jo aiemmin näkyvillä olleista - uutisista saattaa jäädä latautumatta...
-
(Menee ohi aiheen, mutta suonette anteeksi.)
Foorumillakin on jotain vikaa, kun tuollainen määrä välilyöntejä ei riitä enää tekemään kuvien väliin kunnon väliä:
-
@Olli-Vänskä-MB Tuplauutiset vaivaavat edelleen. Samoin mainokset latautuvat vain osittain. Sehän ei meitä käyttäjiä haittaa.
-
Samoin mainokset latautuvat vain osittain.
Mitä ne on?
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä uutiset tuplana:
Samoin mainokset latautuvat vain osittain.
Mitä ne on?
Hieman ärsyttäviä dataani perustuvia kuvia tai videoita, joita en niiden ärsyttävyydestä huolimatta ole viitsinyt blokata toisin kuin eräät.
-
Äsken oli kaksi eri uutista tuplina.
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä uutiset tuplana:
Äsken oli kaksi eri uutista tuplina.
Joo, järjestelmäbugi tuotti perjantaina useita häiriöitä. Pitäisi olla korjattu.
-
Kesäharjoittelijat töissä vai? "Oikean" 5G verkon avaamisesta piti tehdä 2 uutista.
Ei ennenkuulumatonta iltapäivälehdissä mutta luulisi Bitin pystyvän parempaan.
-
Eikös tuo ole ihan normi kuvio: uutinen tilaajille ja lyhennetty versio muille.
-
On mutta mnuista kumpikin uutinen oli kaikkien luettavissa (tosin se toinen uutinen on hävinnyt etusivulta ja Lissu-uutinen on vielä siellä.
-
Luin pitkästä aikaa uutisia https://www.mikrobitti.fi/uutiset/ ja tuplia pukkaa aina vaan. Lienee siis ominaisuus eikä bugi.
-
Jäätävän paljon tuplia edelleen. Todella kökkö systeemi.
-
No en minä nyt näe ainuttakaan uutista tuplana.
-
Kattelin noin kuukauden uutiset ja tuplaa tuntui löytyvän kylliksi.
Ainakin 27. päivän jälkeen on julkaistu uudelleen 26. päivän uutisia ja samaten 29. päivän jälkeen uusiksi 28. päivän uutisia.