televisiosta tuhansia
-
tarviiko televisiosta maksaa aina tuhansia mun samsung taulu televisio maksoi 649e ja värikalibroinin ja uuden anteeni johton kanssa hinta nousi 815e mutta minusta telkevisio on muuten hyvä mutta se on vain 60hz malli haittaako tämä pelikoneella pelatessa ja tietokoneen näyttönä käytettäessä vaikka tietokoneeseenkin olen ostanut uuden näytön joka maksoi 899e ja vuoden tuoteturvan kanssa 980e mutta mitä luulet haittaako pelikoneella pelatessa jos televisio on vain 60hz no sille on kyllä tehty värikalibrointi ja liike power sanói että vaikka se on vain 60hz malli niin se ei kauheasti haittaa värikalibroinin takia joka tehtiin tietokoneella ja sanovat että televion muut kuvaominaisuutet on niin hyviä että korvaa sen puutteen mikä television 60hz paneeli aiheuttaa
-
ja minusta esimerkiksi ps4pro pelikoneen nhl näytti paljon paremmalta tällä vuoden 2021 samsung mallilla kuin edellisen television sonyn 100hz paneelilla joka oli ostettu 2016 syys-lokakuussa
-
@olli-vänskä-mb, voisitko siirtää keskustelun oikeaan paikkaan?
-
Ei ellei tarvitse n+1 asiaa eli esim. Crystal UHD 8k kuvaa (8k tavaraa ei taida olla paljon saatavilla) ja seinän kokoista näyttöä ja muuta mukavaa (valmistajan ja myyjän kannalta).
Asiaa sivuten DNA (ja muutkin) mainostaa telkku-tikkuja sanomalla että niiden avulla mikä tahansa TV muuttuu älytelevisioksi, haluaisin nähdä sen kun tikun avulla tehdään viime vuostuhannen telkusta äly-tv.
-
@androidikko sanoi ryhmässä televisiosta tuhansia:
@olli-vänskä-mb, voisitko siirtää keskustelun oikeaan paikkaan?
Myös lauserakenne olisi kova sana. Ainakaan minä en lue mitään putkeen pienillä kirjaimilla kirjoitettuja sepustuksia.
Wikipedia: Kirjoituksessa lause tai yhdyslause ilmenee tavallisesti virkkeenä, joka alkaa suuraakkosella ja päättyy pisteeseen, kysymysmerkkiin tai huutomerkkiin.
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä televisiosta tuhansia:
Myös lauserakenne olisi kova sana.
Siitä huomautin jo toisessa, aiemmassa ketjussa...