"Nokia-brändilläkin kodin älylaitteita myynyt yhtiö lopetti yhtäkkiä toimintansa antamatta mitään ennakkovaroitusta – asiakkaiden laitteet lakanneet osin toimimasta"
-
-
"The Insteon company has shut down and turned off their cloud as of April 2022. Do not factory reset your device under any circumstances as it will not be recoverable."(ref)
-
Jassoo eli ei pidä sulattaa jääkaappia ennenkuin on tilannut uuden ja se on toimitettu.
-
Ei tule minun kotiin Idiots of Technology -tuotteita. Tai verkkoa vonkaavia "älylaitteita". Eikä mitään luurin appsin varassa olevaakaan.
-
Se ei välttämättä ole sun päätettävissä, jos taloyhtiö (esim. hallitus) päättää että kodinkoneita uusittaessa siirrytään "äly"aikakauteen niin sitten kaikki siirtyvät. Voi myös olla ettei muutaman vuoden (vaikka 10) päästä saa muuta kuin "äly"kaappeja.
-
Ei kyllä taloyhtiö minun kodinkoneistani päätä.
-
Ei kyllä taloyhtiö minun kodinkoneistani päätä.
No jos ilmalämpöpumppu lasketaan kodinkoneeksi, niin siinä taloyhtiöllä on paljon sanottavaa, Melko tiukka lappu saatiin aikaiseksi aiheesta.
-
Taas tulee lisää älyttömyyskotijätettä: Hive to pull the plug on smart home gadgets by 2025
Users, some of whom have invested four-figure sums in Hive products, are less than impressed.
-
No tänne niitä ei voi edes asentaa (tai voi mutta vaatisi reiän olkkarin seinään ja siinä kohtaa taitaisi omistaja sanoa että de slut ny).
-
Juu kannattaa ostaa kameroita jne jotka eivät käytä pilveä vaan joissa on joko tallennus muistikortille tai sitten tallennus vaikka omistajan tietokoneelle. Toki ei nuokaan ole ikuisia vaan nekin voidaan ns. pistää unholaan.