Hybridi ropetus
-
Pari webcamia, OBS ja virtualwebcam plugin, sekä Discord. Sitten voi olla paikalla tai olla olematta, ja silti voi pelata. Noppaa voi heitellä vaikka discord botilla. Avrae (dnd5e) botti osaa paljon muutakin. Sitten on roll20 myös, mutta ehkä se toimii paremmin, jos kaikki ovat etänä.
Miten itse tekisit tällaisen virityksen? Tuli vain ajatus, että ehkä joku on kokeillut erilaisia systeemejä ja jollain olisi enemmänkin kokemuksia. Itse en ole ikinä ollut tällaisen etäpäässä. Peli tuntui olevan ihan sujuvaa, vaikkei taisteltukaan. Hyvä niin, sillä taistelumattoa kuvaavaa kameraa oli hankala saada näyttämään mitä pitää, ja pysymään paikallaan. Joku mikkiständi tms pitäis olla. Yksi kamera kuvasi taistelumattoa, ja toinen pelinjohtajaa.
Miltä kuulosti? Kokeilisitko hybridiropetusta mieluummin kuin jättäisit pelit väliin jos niikseen on?
Ei tämä aihe edes ole nyt mulle ajankohtainen, mutta ajattelin että ois kiva kirjoittaa siitä jotain tänne. Ja saada vastauksia, jos muut ovat kokeilleet samanlaisia virityksiä.
Edit: tuli vahingossa väärälle alueelle. Voiko joku siirtää sen?
-
@kaaleppi__ sanoi ryhmässä Hybridi ropetus:
Edit: tuli vahingossa väärälle alueelle. Voiko joku siirtää sen?
@olli-vänskä-mb varmaankin.