Titan Quest Anniversary Edition



  • Tänään tuo tuli päätökseen kun päihitin vikan pomon (ite Hades) ja enää jäljellä ei ole kuin muutama sivutehtävä ja sen parissa tuli vietettyä 139 tuntia (osa toki oli kun peli oli taustalla odottamassa).

    Jos pelaisi kuten on tarkoitettu eli ilman modin tarjoamaa apua niin sitten käytetyn ajan voisi moninkertaistaa kun pitäisi grindata sankarille rutkasti lisää kokemusta (helppoa kun uudelleenkäynnistämisen jälkeen kaikki tapetut on taas hengissä) että voisi päihittää pomot (pikku ja isot) suuremmitta vaikeuksitta (ei helppoa kun joillakin pomoilla on 2 eri "ruumillistumista" ja osa on pikkasen vastustuskykykyisiä fyysiselle vahingolle ja yhdessä kohtaa vastassa oli 3 pomoa ja muuta "mukavaa").

    Toki tarinaa voisi jatkaa Atlantiksen seikkailulla ja muilla mutta ei oikein nappaa.

    Muuten hyvä arpg eli på finska tapa kaikki mikä liikkuu mutta kun ne pitää tappaa useampaan kertaan että saa tapettua alueen pomon ja toistaa saman seuraavalla alueella.



  • (osa toki oli kun peli oli taustalla odottamassa)

    Steamin arvuutuslaskuri (kuulemma sellainen)? Liian moni peli laskee sisäisestikin pieleen, aikalaskuri kun ei pausessa välttämättä pysähdy.

    GOGista kyseisen pelin saa ihan omaksi vitosella ainakin juuri nyt. Peli tosin on saanut opencriticissä arvosanan weak eli ei ainakaan minun pelilistalle päätyisi, ellei peli jostain syytä erityisesti kiinnostaisi. Myös enempi grindaus vaatii, että peli todella kiinnostaa.



  • Itse asiassa se on alkuperäinen julkaisu, joka on saanut arvosanan weak. Joskus harvoin pelin myöhemmässä uudelleenjulkaisussa/virityksessä saadaan perusasioita parempaan suuntaan. Bugifiksit toki tuppaavat olemaan silloin mukana. Ehkä kuppaset DLC:tkin.

    0_1658560536300_cdf94b62-be5a-4dd7-aac1-65983e487557-image.png



  • Hmm, taisi tuossa weak logossa aiemmin pörrätä kärpäset ympärillä.



  • @mikropiltti

    Mahdollisesti Steamin laskuri ei vastaa täyttä totuutta mutta ei siinä silti ole kuin muutaman tunnin ero.

    Kyllä tuohon AEhen tuli myös jokunen päivitys (ilm. bugikorjaus) sinä aikana kun pelasin sitä, "mukavia" bugeja oli että arkut (pienestä ylimaallisiin (otherwordly)) olivat usein tyhjiä vaikka niistä lensi ulos kultaa, haarniskoja, jne.

    1 vmäinen asia on että sormuksiin, amuletteihin jne ei saa kuin 1 boosterin ja mulla oli lopussa "varastonhoitajan" ja sankarin oma "varustesäkki" täynnä joko kokonaisia tai osittaisia boostauksia (suurin osa ei tietenkään hyödyttänyt yhtään kun ne oli jousille ja miekoille (mun sankari käytti kirvestä) ja sitten oli boostereita jotka olivat luokkaa hyödyttömät) ja toinen oli että en saanut niin yhteenkään kilpeen mitä sankari käytti pistettyä boosteria (ehkä olisi pitänyt olla tavallinen kilpi eikä mikään spesiaali (värillinen nimi) kilpi) ja jos oikein kaivelee niin sitten se että varusteiden vaatimukset oli ns. toisesta maailmasta silloin kun sai sen ja sitten kun sankari olisi täyttänyt vaatimukset niin sitten olikin jo parempaa päällä eli sen minkä löysi Kreikasta alkupuolella muttei voinut käyttää olikin sitten jo Egyptiin siirtyessä vanhentunutta tavaraa.

    Silti kelpo peli jos jaksaa grindata sankarin leveleitä ylöspäin, semmonen 20000 terveyspistettä on minimivaatimus aika monessa pomo kohtaamisessa ja tietenkin pitää olla korkea terveyden palautuminen ja vahinkoa pitäisi tehdä sitten väh. muutama tuhat per isku (enemmästä ei haittaa sillä jotkut pomot ja "tykinruuat" tuppasivat jäädyttämään sankarin joksikin aikaa).



  • Hmm, taisi tuossa weak logossa aiemmin pörrätä kärpäset ympärillä.

    On edelleen arvosteluiden yhteydessä käytössä kärpäsversio:

    0_1659171885836_weak-man.png