PlayStation VR2
-
Jokunen viikko sitten minulle selvisi, että joitain PlayStation VR pelejä myydään ihan fyysisinä versioinakin. No kävinpä tänään shoppailemassa:
Tuo lienee ainoa minua kiinnostava PS4 VR peli (sellainen, jossa VR on pakkopulla), jonka saa ostettua.
Enää puuttuu vermeet pelaamiseen. Jos PSVR2:sta tulee joitain eli järkeviä pelejä tulee jopa kiekolla myyntiin, saatan harkita. Astro Bot pyörähtänee, jos myös ostaa PS4 kameran ja sille PS5 adapterin (saapi nähdä).
-
The PlayStation VR 2 headset won't work with original PlayStation VR games, Sony confirmed today.
Pööh!
-
Voi pirskatti, joutuu ostamaan kahdet lasit.
-
Ekoja PSVR laseja ei varmaankaan kannata ostaa yhden pelin takia. Teknisestikin ovat kököt.
PSVR2 vaikuttaa lupaavalta, jos vaan tulee kunnon pelejä (ei mitään tunnissa tahi parissa läpi pelattavia) ja minun tapauksessa pelit täytyy saada fyysisellä medialla ilman nettiyhteysvaateita.
https://www.eurogamer.net/playstation-vr2-is-about-to-breathe-new-life-into-virtual-reality-gaming
Seriously, to go from the muddy, Vaseline-on-your-lenses visuals of the PSVR1 to virtual worlds with visuals this clean and sharp will have you picking up your real-life jaw from the virtual floor.
-
Kova lelu vaan näemmä jää ostamatta, koska tärkeimpiä pelejä ei saa kiekolla ostettua.