uhkailun kohteena

• mua on uhattu... <toimitus poistanut henkilökohtaisia tietoja> ... mitä mieltä olette, onko mahdollista tuhota etänä toisen tietokoneita ja muita laitteita?

• mikä näistä mun kaupallisista tietoturvista johon mulla on nyt lisenssi on paras asennettuna oleva norton 360 for gamers vai avast premier editon vai eset smart security premium jolla on yli miljardi käyttäjää ja joka on trent micron jälkeen toinen ohjelma jota facebook suosittelee käyttään vai onko kasperky tai escan tai malmwarebytes noitakin parempi tai bit defenter ultimate editon plus mikä antaa parhaan suojan noista mitä mulla on ne kolme eset vai avast vai norton ja sitten onko nuo muut mitä luettelin mitä mulla ei lisenssejä ole niin onko niistä joku parempi kuten kasperky tai bit defenter tai escan internet security mikä noista on paras tietoturva ammatti verkkorikollisia vastaan onko eset vai norton paras vai kasperky vai bit defenter

• Kyse voi olla myös tämän variantista.
    En olisi kovinkaan huolissani, vaan sanoisin vastaan, että tyhjästä on paha nyhjäistä, rahasi ovat edunvalvojan takana.

• mitä luulette onko mitenkään mahdollista että toisen tietokoneita ja älypuhelimia ja muita laitteita voisi etänä joku tuhota onko se mitenkään mahdollista ja mitenkään toteutettavissa että mun tietokoneet ja muut laitteet joku taho etänä tuhoisi romuksi

• Kaikkihan on aina periaatteessa mahdollista, mutta jos itse katsot minne netissä menet ja mitä siellä teet, etkä vaan klikkaile linkkejä sokeana, varsinkaan sähköpostin linkkejä, niin aika rauhassa saanet olla.
    Sullahan oli niitä torjuntaohjelmiakin, muista käyttää kerrallaan vain yhtä.
    Ja sillä Kasperskyllä saanee viskata kuikkaa ja toivoa ettei osuisi.

• @mobiili-mies

On se mahdollista mutta vaatii että tekijällä on pääsy koneelle esim. haittaohjelman kautta.

• kumpi torjunta on tehokkaampi eset smart security premium vai kasperky minusta eset on parempi suoja ja suojaa paremmin ja on monipuolisempi ja kevyempi

• Moi, editoin vähän alkuperäistä viestiäsi niin etteivät henkilökohtaiset tietosi leviä tämän laajemmalle. Kuulostaa uhkaukselta, mutta en usko että täällä foorumilla voi kukaan ottaa siihen kantaa. Jos olet ollut jo poliisiin yhteydessä, niin kannattaa varmaan toimia viranomaisen neuvojen mukaisesti.