nyt riitti Marvel leffat, luulisin
-
Minulla on "The Infinity Saga" leffat hyllyssä ja yli puolet on jopa katsottu (Phase Three katsomatta). Ne ovat olleet keskimäärin ihan OK perusviihdettä.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Marvel_Cinematic_Universe_films
Sen verta tuntuu tulevan turdia "The Multiverse Saga" leffoissa, että taidan jättää ne suosiolla väliin.
En minä lähtenyt mukaan ikuisiin Star Wars leffoihinkaan. Hyllyssä on episodit 4, 5 ja 6 ja siihen jää.
-
DC leffat ovat lähes aina kuraa, jokunen taitaa minulla olla.
Vuosien 1989 ja 1992 Batmanit päivitin jopa 4K:ksi.
-
No Marvelin (tai siis Disneyn) pitää saada omistamansa sankarit (+Hämis, Venom, ........... mitä nyt onkaan Sonyn hallussa) samaan versumiin että voidaan tehdä Disney+-palveluun team-up sarjoja ala Falcon ja Winter Soldier ja voidaan tehdä Megaleffoja ala Infinity War jossa on mukana muitakin kuin Kostajat ja saadaan Kostajiin uusia jäseniä (ainakin joksikin aika).
DCllä (eli TimeWarner) on hiukan helpompaa (kukaan muupaitsi että tv-sarjat (Supergirl, Titans, Arrow, jne) ovat omassa versumissaan ja Batman-leffat ovat taas omassa versumissaan ja DCn pitää saada omiin "Kostajiinsa" eli Justice Leagueen lisää porukkaa sitten kun joskus tulee elokuva Justice League vs Darkseid (jonka jälkeen tulee sukupolven vaihdos kaiketi) ja DCllä on omat päämsärkynsä koska Amber Heard ja Ezra Miller tuhosivat uransa aika pitkäksi aikaa eli heidän hahmoilleen pitää etsiä uudet näyttelijät.
Marvelin ja DCn sankarien ja "sankarien" soololeffat katsottavaa jollei välitä ryhmäleffoista ja DCltä Shazam (tai no Captain Marvel muuten mutta kun Marvel omistaa oikeudet nimeen) ja Black Adam ovat vielä aika irrallaan muusta versumista ja Marvelilta eka Doc Strange ja Thorit ja eka CA leffa.