windows12

• mitä mieltä olette siitä kun sain 2021 joululahjaksi acerin tietokoneen äitiltä jonka rauta silloin maksoi 1799e ja sekoilin jotain microsoftin asennusmedian kanssa niin saan koneelle nyt vain microsoftin version windows11 käyttöjärjestelmästä siis tällä pöytäkoneella acerin toinen vanhempi kannetttava tietokone joka maksoi 699e siinä kun en ole sekoilut acerin tikku asentaa acerin version windowsista acer sanoo että acerin versio windowsista joka on acerin tikulta asentuva on parhain versio koska se on räätälöity acerin koneelle niin nyt en saa sitä windowsia acerin pöytäkoneelle kun acerin tikulta koittaa asentaa pöytäkoneelle joka maksoi sen 1799e niin windowsiin tulee virheilmoitus jos olisin tämän tiennyt niin en olisi microsoftin tikulla asentanut windowsia poistamalla kaikkia osioita ja asentamalla siltä windowsia uudestaan mutta mitä mieltä olette kannattaako siitä maksaa jotta saa acerin version windowsista koneelle takaisin kun onkelma ei kuulu acerin mukaan takuun piiriin se mitä tein niin mitä mieltä olette kun tietokone kaveri sanoi että miksi haluat acerin version windowsista takaisin etkä tyyty microsoftin tikulta asennettuun windowsiin kun voit asentaa acerin ohjelmat ja ajurit windowsista ja sitten kaveri väitti että se windows versio joka tulee acerin tikusta sisältää sitäpaitsi vain turhaa roskaa niin mitä mieltä olette asiasta ja kun nyt sain kuulla että windows12 tulee vuonna 2024 syksyllä niin toimiiko se sitten mulla se windows12 kun on microsoftin versio windowsista eikä acerin versio windowista ja vaatiiko se windows12 sitten uuden tietokoneen siis merkkimikron tai uuden osista kasatun tietokoneen että toimii ainakin windows12 kuulema tulee kelluva tehtäväpalkki minkä voi siirtää minkä ruutun osaan tahansa ja paljon muuta kivaa mutta onko tuo varmaa mitä netissä luki että windows12 tulee 2024 ja että windows11 tuki lopettaisiin siis vuonna 2025 syksyllä ja jos se tulee se windows12 toimiiko se mun äitin ostamalla koneella ja mitä tietoturva ominaisuuksia se tukee ja vaatii se windows12 joka ilmestyy kuulema vuoden 2024 syksyllä ja sen lisäksi kuulema kun windows12 tulee niin alkaa ominaisuus päivityksiä ilmestyyn isoja ominaisuus päivityksiä 3-4 kertaa vuodessa ja että joka 3-4 vuoden välein ilmestyisi kokonaan uusi windows niin koska mun tietokone on ostettu vuoden 2021 joulukuun12 päivä niin tuleeko se tukemaan vuoden 2024 syksyllä ilmestyvää windows12 ja monenko windows sukupolven ajan minun koeneelle voi windowsin ilman laite ja ajuri ja ohjelmisto päivityksä asentaa jos uusi windows sen jälkeen kun windows12 ilmestyy 2024 syksyllä ja windows11 tuki loppuu oliko vuoden 2025 vai 2026 syksyllä ja siitä lähtien uusi windows tulee 3-4 vuoden välein niin monenko windows sukupolven ajan mun pöytäkoneen acerille voi windowsin asentaa toimiiko windows14 sitten mun koneessa

• Rivinvaihto ja sun muut on keksitty.

Se mitä mahd. (tod.näk.) Win12+ vaatii on vasta MSn koodarien päässä.