Ilmainen ajuri- ja ohjelmistopäivitystyökalu
-
Valitukseeni tuli automaattivastaus, jossa luvataan asiantuntijan palaavan asiaan mahdollisimman pian. Kummallista, ettei alkuperäiseen rahojenpalautuspyyntöön tullut edes automaattivastausta... Ei kai siellä voi olla ihminen tai toinen automaatti päättämässä, mihin viesteihin automaatti vastaa ja mihin ei?
-
Viestiini vastattiin. Asiantuntija ei osannut katsoa välittämääni viestiä, vaan jouduin kopioimaan sen vastaukseni perään...
Jospa asia etenisi.
-
Minulla on Debit-kortti. Jos olen oikein ymmärtänyt, en voi pyytää rahoja takaisin luottokorttiyhtiön kautta.
Juu ei, creditillä täytyisi maksaa.
-
Maksamani summa luvattiin hyvittää. Ei kyllä jäänyt kovin hyvää kuvaa puljusta, kun piti ensin odotella kuukausi vastausta turhaan ja lähettää perään toinen viesti, ennen kuin asia eteni. Välttäkää Simplitecin ja MAGIX-yhtiön tuotteita. Tätä nykyä käytössäni on IObitin Driver Booster, Advanced SystemCare ja Smart Defrag Pro-versioina.
-
Vaatimukseni rahojen palautuksesta hyväksyttiin. Toivottavasti palautus tulee muutamassa päivässä, kuten Simplitec lupasi.
-
Toivottavasti palautus tulee muutamassa päivässä, kuten Simplitec lupasi.
Joo kiire on, terassit aukeaa maanantaina!
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä Ilmainen ajuri- ja ohjelmistopäivitystyökalu:
Toivottavasti palautus tulee muutamassa päivässä, kuten Simplitec lupasi.
Joo kiire on, terassit aukeaa maanantaina!
Minulla ei ole kiire terassille. Jos sitten saksalaisilla(kin) on, en tiedä.
-
Yhden ketkun viemän pienen maksun ihan periaatteesta (ja myös siksi, että saavat ketkusta tiedon muidenkin valittajien varalle) pyysin ja sain takaisin luottokorttiyhtiöltä.
Äsken kävelin takaisin kauppaan kahta euroa hakemaan kun vasta himaan tullessa hiffasin kassapojan tyssineen. Tyssin minäkin kun en ottanut kuittia, yleensä otan.
Homma selvisi, kassaan oli lyöty 20,02 € kun piti olla 22 €.
t: periaatteista en luovu
-
Tänään sitten toinen kauppa ja toinen kesäpoika. Annan 22 €, poika ihmettelee miksi annan liikaa, kerron optimoivani palautushileet, poika lyö kassaan 20 € ja antaa liian vähän rahaa takaisin. Huoh...
-
Taitolasku unohtunut näemmä.