näppäimistöllä pelaaminen on minulle suht mahdotonta
-
Hmm, kopiosuojaus? Toinen versio sujuu paremmin. Tiiä sitten opinko vain jo pelaamaan paremmin.
-
Saattaa tosin Pleikka voittaa tässäkin:
-
Jaa, minun listalta löytyy jatkossakin:
-rw-r--r-- 1 lasse users 786563136 Nov 3 2014 znQqCnMrjMPmRlbHxcSltrGBimQHIwaAUqoCMsHbLmnVxwOXMJZoqXVKWukdatyF.pkg
-
Laitetaan tähän nyt vielä kuva PS4 versiosta (pöllitty MobyGamesista):
Tuosta on menty poistamaan megaton editionin extroja, höh...
-
Voitko kertoa maallikolle, että mikäs tässä on kikkana?
@mikropiltti sanoi ryhmässä näppäimistöllä pelaaminen on minulle suht mahdotonta:
Jaa, minun listalta löytyy jatkossakin:
-rw-r--r-- 1 lasse users 786563136 Nov 3 2014 znQqCnMrjMPmRlbHxcSltrGBimQHIwaAUqoCMsHbLmnVxwOXMJZoqXVKWukdatyF.pkg
-
Kikkana on se, että PSN:stä myynnistä poistettu Duke Nukem 3D on minun hallussani ja delistaus ei hetkauta (en tosin olisi ikinä sitä PSN:stä huolinut kun vaatii nettiyhteyttä sun muuta). Kyseinen .pak on siis Duke masennuspuketti PS3:lle ja sen kyllä edelleen saa aivan vapaasti ladattua (vaan siis ei "ostettua") Sonyn palvelimilta, kunhan vaan tietää URLin. Käyttöönotto sitten vaatii 16 tavua "muuta dataa" sekä emulaattorin tai aitoon konsoliin custom firmiksen.
Ja ei toiminut kyseinen Duke Nukem 3D emulaattorilla, vaikka piti. Kokeilin vuoden vanhempaakin buildia vaan yhdestä paikasta ei pääse läpi, aina kilahtaa.
Asensin pelin jo aitoon rautaan vaan en vielä päässyt kilahduspaikkaan saakka. Saapi nährä...
-
Asensin pelin jo aitoon rautaan vaan en vielä päässyt kilahduspaikkaan saakka. Saapi nährä...
No en taidakaan nähdä. PS4 version sai fyysisenä ja ostin sen. Ehkä sitten pelaan vain siitä puuttuvat levelit PS3:lla.
-
Yksi outous on Duke Nukem 3D PS4 versiossa. Jotkin paikat ovat tosi pimeitä. Sama ei vaivaa PC ja PS3 versiota.
-
Tähän hätään riitti eka tehtävä Nuke Dukem 3D:stä (PS4 versiossa niitä on viisi). Nyt työn alla MDK 2. Ehkä sitten ei enää tule Witcher 3 korvista ulos ja voi sitä jatkaa.
MDK 2 GOG versio on taas jonninlainen viritys (ihan positiivisessa mielessä). Ensinnäkin se toimii tosin kuin kuulemma Steam versio (niiden vanhojen pelien tila kuulemma on turhan usein steaming pile of shit) ja sitten siihen on kai lisätty jotain MDK 2 HD:n ominaisuuksia. Grafiikat ovat alkuperäiset.
Alkuperäinen: https://www.mobygames.com/game/2499/mdk-2/screenshots/windows/34074/
HD: https://www.mobygames.com/game/58608/mdk-2-hd/screenshots/windows/594391/
MDK 2 on kyllä melkoisen ärsyttävä peli, vaikkakin useimmiten ihan hauska. Silloin muinoin jäi kesken. Ja nytkään ei tulisi ei niiin yhtään mitään, ellei olisi saanut kontrolleja mapattua DualShock neloseen. Kääntymisnopeus on sidoksissa sniperin tähtäimen nopeuteen ja se aiheuttaa hiukka ongelmia, mutta kaikki muu sujuu joypadilla hyvin. Välillä joutuu sniperoimaan hiirellä...
-
MDK2 level 10. Taitaapi olla vika kenttä. Saa valita pelaako proffana, talkkarina vai kuusitassuseina koirana.
Ehkäpä kuitenkin tänään luen Aku Ankkaa.
https://www.kampinkirjakauppa.fi/tuotteet.html?id=64/736072
1 450.00 €
-
MDK2 level 10.
Vikan bossin ainoa vaikeus oli todella veemäinen hyppely. Roskaa...
-
Noni, nyt tämä gubbe pelaa kuin nuori esporttaaja.
-
Oikeesti tuo tuli vain varalle, kun osui simmuun sellainen, jossa ei ole mukana langattomuutta (en huoli akullista mallia, vaikka toimisi langalla) ja valot yms. saa pois ilman jotain Winukkasoftaa. Tai näin ainakin kookkeloinnin perusteella.
-
...ja valot yms. saa pois ilman jotain Winukkasoftaa.
Näppis vaatii LEDien hienosäätöön massiivisen paskakasasoftan (asentaa tietokannan ja ties mitä), jolla ei voi tehdä ei niiin yhtään mitään, ilman että on nettiyhteys ja luo tilin valmistajan palveluun, jne. Softa luultavasti myös vakoilee tekemisesi.
Tiedoksi vaan, jos joku on moisista säädöistä kiinnostunut.
-
Mulla on Cerberus (Asus) näppis josta valot saa veke nappia painamalla, tosin ilman valoja näppäimistä ei helpolla saa selvää (ei tosin ongelmana ylipääsemätön. Oli poistolaarissa kun 1 näppäin puuttuu multimediaosastosta.
Ei ole vielä otettu käyttöön kun vanha Lenovon ja Deltacon perusnäppikset riittää (jälkimmäisessä on sen verta matalat näppäimet että ei sovellu mun pelaamiseen).