windows12 asiaa

• miten voiko olla ettei windows12 tule välttämättä vuoden 2024 syyskuussa niinkö väitetään vaan että voi mennä jopa vuoteen 2025-2028 väliltä kun mikkisofta haluaa varoa ja välttää ne vitheet windows12 kanssa jotka teki windows11 kanssa niin mä olen vähän skeptinen kun netissä väitetään että windows12 tulee 2024 syksyllä ja windows11 tuki poistuu vuonna 2025 niin mitä mieltä te tästä olette voiko olla väärää tietoa että windows12 tulee syksyllä 2024 voiko tulla huomattavasti myöhemminkin ja jos tulee myöhemmin toimiiko se mun vuonna 2021 joulukuun12 ostetulla predator 3000 sarjan tietokoneella jonka rauta maksoi 1799e ja huolenpitosopimus ja tuoteturvan kanssa 2100 euroa muistaakseni niin kun on uefi bios ja on tpm 2.0 ja on suojattu käynistys niin tuleeko windows12 kun tulee toimiin mun koneessa ainakin windows11 tuntuu toimivan ihan hyvin ja asennus menny aina heittämällä läpi tuossa acerin tikkua olen tilaamassa jos windows kaatuu maksaa 49.99e acerin tikku olen kyllä tehnyt microsoftin tikustakin version jolla voi windowsin puhtaasti asentaa niin onko teistä mitään järkeä maksaa 49,99e acerin tikusta kun entinen ilmaisesti saatu acerin tikku meni rikki ja onko niin että windows12 ei asennu kun tulee microsoftin windows versioon vaan mulla täytyy olla acerin versio windowsista acerin tikulta asennettu jossa erikois ominaisuuksia jotka saa windows12 toimiin onko näin

• eli tuleeko mun kone jossa on 11 sukupolven intel i7 suoritin ja uefi bios ja tmp 2.0 niin tuleeko se riittään windows12 toimiseksi vai pitääkö kun asentanut puhtaasti windowsin micrososoftin tikulta niin tilata se 49,99 acerin tikku ja kun windows kaatuu asentaa acerin tikulta erikoisversion windows11 käyttiksestä niin asentuuko tuleva windows12 sitten mun koneelle kun on erikoisversio windowsista eli acerin versio niin asentuuko windows12 sitten jos kerta windows11 asentuu ja hyvin toimii vai joutuuko ostaan uuden koneen jos haluaa aikanaan tulevan windows12 ja saaha lailisesti siinä microsoftin päivitykset ja tuleeko tuo windows12 vuoden 2024 syys-lokakuussa kuten arveltu vai voiko mennä paljon pitempään ennenkö windows12 tulee eli vaikka vuoteen 2025-2026 tai jopa vuodeen 2027-2028 ja jos se tulee noin myöhään toimiiko mun koneessa ja eikö ole totta ettei microsoftin windows12 ole ollut vielä ees virallista julkaisu puheita ainakaan itse microsoftin tasolta vaikka tulihan windows11 aika yllättäen

• Taitaa tämä "mobiili-mies" olla jokin puppugeneraattoriprojekti.