Keskustelu/palaute
-
Typerää, ettei artikkeleihi voi kommetoida ilman kirjautumista johonkin ihmeen Disqus:een. Sehän haluaa vaikka minkälaisia oikeuksia kommentoivan henkilökohtasiin tietoihin, esim. osoitelitan ja muuta henkilökohtaista. Kyllä kirjautuminen MB:lle pitää rittää. Luulisi MB:n pitävän parempaa huolta tilaajiensa yksityisyydestä. Alan johtavana toimijana uskoin MB:lle asiakkaidensa yksityisyyden olevan henkilöturvan ykkössijalla.
-
@reijo-rosvall sanoi ryhmässä Keskustelu/palaute:
Typerää, ettei artikkeleihi voi kommetoida ilman kirjautumista johonkin ihmeen Disqus:een.
Jep, samaa mieltä.
-
Juu alma-tunnuksen pitäisi riittää. Kiekko (Disqus) on muuallakin käytössä mihin muuten tarttee rekisteröityä eli yhdet tunnukset että voi käyttää sivulla olevia softia ja toiset että voi kommentoida niitä.
-
Minä päädyin kommentoimaan uutisia ja artikkeleita tällä foorumilla (copy & paste & haiseva vastalause), ikinä en mitään Disgusting tunnareita hanki.
-
disqus ja naamakirja tunnuksia kysellään pikkasen monessa paikkaa.
-
Enpä ole tarvinnut enkä aio tarvita.
-
samma här
-
Heräsin Disqusin olemattomaan yksityisyyden suojaamiseen "hieman" myöhässä. Täältä kannattaa käydä lukemassa aiheesta lisää. Olin lukevinani, että Disqus lähettää selaushistorian(kin) jo(i)llekin kumppan(e)illeen mainosten kohdentamista varten. Vedän hyvin todennäköisesti Disqusin viemäristä alas. Miksi ihmeessä Mikrobitti käyttää sivuillaan Disqusia!? Samaan aikaan uutisoidaan kaiken maailman yksityisyyden loukkauksista. Pyydän, että korvaatte artikkelien kommentoinnissa Disqusin Alma-tunnuksilla kirjautumisella.
-
siksi koska ei viitsitä käyttää alma-tunnareita uutiskommentoinnissa. yhtä helppo molempiin on tehdä spämmitunnuksia.
-
Kerrotaanpa tänne ilouutinen, joka on ihan julkinen sellainen (luettavissa toissapäiväisen GDPR-jutun Disqus-ketjussa): "Mikrobitti käyttää Disqus-kommentointialustaa, koska se on ollut konsernin aikoinaan valitsema työkalu. Hiljalleen olemme siirtymässä Coraliin, joka on yksityisyyden kannalta selvästi parempi. Se on konsernin kokonaan itse hostaama systeemi, ja siten täysin omissa lapasissamme."