drivers boosterin asennus
-
asensin drivers boosters ohjelman malware bytes ilmoitti pup uhkista joita oli seitsemän ohjelma keskeytti asennuksen ja poisti asennuksen kokonaan olen käyttänyt drivers ohjelmaa monta vuotta nyt kävi näin
-
Kusetusohjelmaksi luokiteltu: https://forums.malwarebytes.com/topic/244020-removal-instructions-for-driver-booster/
-
ei tuollaisia boostereita/findereita tarvita mihinkään.
-
ajattelin että olis hyvä jos näkyis jostain mitkä ajurit on päivittämättä jos ajureita etsii yksitellen se on aika työlästä
-
@lauri-kosunen Uskallan suositella IObit Driver Boosteria. En tosin muista, tarjoaako se myös ohjainten beta-versioita asennettaviksi. Muistaakseni se, onko ohjain beta vai ei, selviää ohjaimen päivityksen tiedoista.
-
valmistajan sivulta (tai mukana asennettuna tulee valmistajan oma päivittäjä) jos merkkikone ja jos osista koottu ja on intelin piirisarja emolla niin sitten intelillä on oma päivitysten hakija. ellet pelaa pelejä niin harvoin niitä ajureita kannattaa päivittää.
-
Joskus ajureista(kin) löytyy tietoturvabugeja, jopa koneen kaappaukseen altistavia. Yksi syy lisää päivittää - ellei sitten irrota Winukkaa netistä kuten minä.
Minulle ainoa syy lisätä Winukkaan (mallia 7 ja mielellään vika) tauhkaa on pelien toimivuus, muuhun en Winukkaa kotona kaipaa. Jos joudun Winukan päivittämään, niin tällä hetkellä vähiten lääkitystä vaativa versio on netistä irrallinen Windows 10 LTSC.
-
Malwarebytes se ongelmia aiheuttaa, juurikin näitä turhia säikyttelyviestejä.
Jos kyse iovitin driver boosterista. Toimii itse tuote erinomaisesti. Sovellus haluaisi asentaa mukanaan myös iobitin viritttelyohjelman, josta syystä bytessi säikyttelee.
Kun iobitin sovelluksia asentaa, kateoo ssennusohjelmasta tarkoin missä kohtas on ruksit ja missä ei.
Itse ostin 12 eurolla driver boosteriin lisenssin vuodeksi ja olen tyytyväinen. Tarkoitus on ottaa softa käyttöln myös töissä, tämä kun säästää aikaa ja vaivaa huomattavasti.
Vaikka ooenkik linuxin käyttäjä, on windows ympäristössä tuonlainen softa kultaa.
-
malware bytes taitaa olla pelelottelu ohjelma kun koneen skannaa se näyttää samat uhat joka joka kerta löytyisköhän vastaavia parenpia ohjelmia
-
Yhdessä paikassa on minulla Malwarebytesin maksullinen versio käytössä, toimii asiallisesti. Samassa koneessa pörrää myös Bitdefender.
-
Turhaa käyttää moisia humpuukkisoftia. Windows (10) osaa nykyään itse päivittää/asentaa tarvittavat ajurit (ellei kone ole ikivanha) ja oikeastaan vain näytönohjaimen ajuri kannattaa itse päivittää. Muita en ole koskaan päivittänyt ja hyvin on koneet pelanneet. Entisajan Windowsin "ajurihelvetti" on aika hyvin poistunut.