Pelihirmu-uutinen
-
"Kahden gigatavun 2,5-tuumainen kiintolevy on verkkainen raksuttelija."
Ja taitaa olla menneen ajan tekniikkaa kiintolevyn kapasiteetista päätellen
-
Mainittiinhan jutussa myös puolen teran huippunopea ssd. Enpä ikinä ostaisi moista viritystä, vaikken mitään n+1 teratavua koneseen kaipaa. Ulkoiset levyt ovat sitten ihan eri kuvio...
-
4 tonnia maksaa ja vain 2 Giganen kiintolevy, ei tuohon taida edes Win 10 mahtua asentumaan.
-
Aaa, gigat ja terat solmussa. Eka PC kovalevyni oli 128 megaa.
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä Pelihirmu-uutinen:
Mulla oli 40-megainen. Sekin oli jaettava kahteen osioon, koska sen aikainen DOS ei osannut kuin 32-megaisen levyosion...
-
@iikoo sanoi ryhmässä Pelihirmu-uutinen:
@mikropiltti sanoi ryhmässä Pelihirmu-uutinen:
Mulla oli 40-megainen. Sekin oli jaettava kahteen osioon, koska sen aikainen DOS ei osannut kuin 32-megaisen levyosion...
Ja mulla 420 megaa...
-
Amiga 500:ssa minulla edelleen on 20 MB kovalevy. En tosin ole ihan lähivuosina yrittänyt käyttää...
-
Juuri käyn läpi nurkkiin kertyneitä kovalevyjä. Kuusi yksiteraista Samsungia menee SERiin tyhjennyksen jälkeen, niillä ei tee mitään. Kaksi pariteraista Hitachia saa jäädä.
Kolmeteraisia Seagateja on kasa (14 kpl, joista 8 kpl käytössä parissa levypakassa), kahdesta tuunaan Linux LVM:llä yhden 6 TB datalevyn. Samaten kaksi vanhaa 256 GB SSD:tä yhdistän käyttis/virtuaalikone/yms. levyksi.
Ehjäksi todetut 20 GB Maxtorit pakkasin pumpuliin! Alle gigaisiakin on tallessa, myös yksi käyttämätön 20 MB hardcard.