rästejä piisaa
-
Tämäkin on edelleen pelaamatta läpi:
Aikoinaan kun sain kaverilta lainaksi Super Nintendon ekan Castlevanian, pelasin sen kertaistumalta läpi. Kymmenkunta Castlevaniaa olen läpi pelannut, mutta hyviä on edelleen kasa jäljellä.
PS: kuvassa oikealla aito MikroPC BBS hiirimatto
-
-
No ainakin sadepäiviä riittää.
-
@marko-forssell sanoi ryhmässä rästejä piisaa:
No ainakin sadepäiviä riittää.
Ei täällä (just välähti ja jyrähti kunnolla ;O ). Monta kertaa on mennyt sade-ennuste pieleen. Tänäänkin piti sataa vaikka kuinka ja auringonpaisteessa olin polkemassa. Parikymmentä minsaa sitten alkoi viimein satamaan.
-
No ellei sadetta niin ainakin viileitä kelejä.
-
Sen verta kuitenkin (liika)lämpöä pukkaa, ettei aivo riittänyt tähän eilen illalla:
https://www.mobygames.com/game/professor-layton-and-the-miracle-mask
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä rästejä piisaa:
Sadepäivinä työn alla ensimmäinen Shantae (ei ole ihan helppo):
Phew! Nyt on pelattu läpi tuo rästi.
Sarjan toka peli Shantae: Risky's Revenge tuntuu alun perusteella olevan pilipalihelppo ekaan verrattuna.
-
Sarjan toka peli Shantae: Risky's Revenge tuntuu alun perusteella olevan pilipalihelppo ekaan verrattuna.
Joo, helppo oli. Jokunen "special item" (löysin kaikki 34 loppukuvan perusteella) vaati hiukka enempi hyppelyä tahi ideoita.
Nyt taitaa olla retroilu loppu, kolmas peli Shantae and the Pirate's Curse on mallia Nintendo 3DS.
-
Retroilu loppu? Senkun näkis.
-
Nintendo 3DS ei ole retroa - vielä.
-
Ja neljäs Shantae on ihan nykysukupolven konsoleille: "The seller has confirmed that they have dispatched your order of: Shantae: Half-Genie Hero (Nintendo Switch) - Standard Edition".
-
Nintendo 3DS ei ole retroa - vielä.
Kyllä sä aina jotain wanhempaa tavaraa löydät pelattavaksi.
-
Vielä pari sydäntä pitäisi saada kasaan...
-
Nyt on vikakin Shantae lopputappelua vaille paketissa.
-
Tuossa fyysisessä Shantae 4 mokkulassa oli mukana myös alkuperäiseen jälkikäteen myytyjä lisukkeita (DLC). Eipä taaskaan tarvinnut pelata, melkoista humppaa ja kenttien uudelleenkierrätystä tuntuivat olevan. Minulla on paljon parempaakin pelattavaa.
Yhtään kelvollista DLC:tä en ole vielä kohdannut, mutta on noissa myöhemmin julkaistussa kokoelmissa alkup. pelin bugit yleensä korjattu ja ne ovat olleet halvahkoja, siksi niitä on tullut osteltua.
Minulla on edelleen rästissä mm. Last of Us, jonka DLC "Left Behind" pitäisi olla kelvollinen. Saapi nähdä...
-
Hopi hopi nyt! https://24-allgamesdelta.s-ul.eu/KVPBXW19
-
Jaa sull on kiire?
-
Kun nyt viimein neljä ekaa Shantaeta sai pelattua, niin viideskin menisi samaan syssyyn.
-
Samalla istumisella.
-
Minulla on edelleen rästissä mm. Last of Us, jonka DLC "Left Behind" pitäisi olla kelvollinen. Saapi nähdä...
Oli se kelvollinen. Kelvollisuus tosin edellyttänee sitä, että välittää pelin henkilöistä.
Sikäli jännä, että varsinainen peli meni ilman kovin kummoista strategiaa, mutta tuossa lisukkeessa sitten jo joutui mm. heittelemään pulloja (hämäykseksi / huomion muualle osoittamiseksi) ja sai kaksi eri vihulaisjoukkoa (joiden kaikkien nitistys itse olisi ollut vähintäänkin vaikeaa) toistensa kimppuun.