One Plus testi
-
kukaan ei puhu one plussan 7 perusmallista joka maksaa vähän yli 500 eikös sekin kannattaisi testata riittäis varmaan monelle
-
Itse en vielä ole keksinyt tarvitsevani 500 jörön luuria. Nyt on käytössä 250 € maksanut Nokia 8 (64 GB dual-SIM).
Saattaisi Nokia 2.2 olla ihan riittävä minun käyttööni. Siinäkin kun on lähes puhdas Androidi ja päivitykset luvattu. Rauta näyttäisi riittävän.
-
Kannattaisi varmaan mutta moni joka uusii äly((ttömän)luurinsa hankkii sen kalliimman. Toki tuo halvempikin tulee testattua kunhan saavat sen hyppysiinsä.
-
one plus 7 perusmalli sai mikrobitin testissä niin hyvät pisteet ettei kalliinpaa mallia kannata ostaa olen testaajan kanssa samaa mieltä jos omistaa oneplus 6 puhelimen seiskaa ei välttämättä kannattaisi ostaa erot on niin pienet
-
Minä ja moni muukin taas on sitä mieltä, ettei uutta puhelinta kannata ostaa, jos omistaa toimivan (johon kuuluu ällitälli luurien tapauksessa myös oikeasti hyväksikäytössä olevien haavoittuvuuksien puute).
Pelikonsolipuolella Super Famicomin kaveriksi olen kyllä ostanut uusia leluja...
-
No Windows-luurien osuus on niin pieni että niistä tuskin etsitään haavoittuvuuksia.