Uusi keskustelufoorumi: viat ja parannusehdotukset
-
Tosin nyt käyttöohje "klikkaa vihreää pallukkaa" ei toimi, kun sitä vihreää pallukkaa ei enää ole
-
Profiilikuvan latauksessa näyttää olevan jotain häikkää. Koetin ladata 108 kt:n kokoisen kuvan ja herjasi tiedostokoosta. Kun rajasin sitä siinä GUIssa aavistuksen molemmilta laidoilta, niin kelpasi.
-
@paper OK, kiitos tiedosta.
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä Uusi keskustelufoorumi: viat ja parannusehdotukset:
Nyt tätä uutta viritystä tovin käytettyäni häiritsee edelleen todella suuri riviväli. Vosikos sitä hiukka normalisoida?
Kaiken saa näemmä tehdä itse, tällä lähtee:
@-moz-document domain("mikrobitti.fi") { .posts .content {line-height: 21px !important;} }
Ennen säätöä:
Säädön jälkeen:
-
no nyt hävisi osa lassen teksteistäkin.
-
@marko-forssell sanoi ryhmässä Uusi keskustelufoorumi: viat ja parannusehdotukset:
no nyt hävisi osa lassen teksteistäkin.
Ei vaan nimimerkin Androidikko tekstiä leikkaantui (tsekkaa ketjun toka viesti). Kuviahan nuo vaan ovat minun esimerkissäni ja riviväliä on ideana pällistellä.
-
Nimimerkin vaihtaminen?
Millä ilveellä sen voi tehdä?
En sitä keksi.
-
https://keskustelu.mikrobitti.fi/user/nimi/edit/username
eli profiilin muokkaus ja vaihda nimmari.
-
Kiitos neuvosta,
mutta,
allaolevasta aukeaa kohdat
https://keskustelu.mikrobitti.fi/user/nimi/edit/username"Nimimerkkilaatikko"
johon voin laittaa nimimerkin"Nykyinen salasanalaatikko"
johon en voi laittaa salasanaa, on väriltään harmaajoten "Vaihda nimimerkki" kohtaa en pysty tekemään.
Onkohan minulla väärä menettelytapa Mikrobitin sisäänkirjautumisessa.
Olen kirjautunut "Alma-tunnuksilla".Vai onko niin, etten voi muuttaa nimimerkkiä, koska olen käyttänyt sitä MikroPC:n aikoina.
-
Kokeileppa vaihtaa nimi almassa eikä täällä. MPCn foorumilla on oma tunnuksensa ja Talentumilla omansa (jota käytettiin ainoastaan tämän purkin edeltäjässä) ja sitten on tämä nykyinen alma-tunnari jonka ainoa yhteys muihin on sama taustapiru (eli Talentum).
-
Moi, katsotaanpa tätä asiaa vaikka yksityisviestitse?
T: Olli
-
Yleisesti nimimerkkiaiheesta:
- nähtävästi nimimerkin vaihtaminen ei vaadi salasanaa
- nimimerkin vaihtaminen onnistuu valikosta "Muokkaa profiilia" (löytyy esim. kun klikkaa tässä viestissäni näkyvää sinistä nimimerkkiä > klikkaa "hampurilaisvalikkoa" yläoikealta > klikkaa "Muokkaa profiilia" > klikkaa "Vaihda nimimerkki" > muokkaa kentässä näkyvää nimimerkkiä)
-
Olen tänään antanut "meriselityksen" karille vieneestä purjehduksestani Mikrobitin aluevesillä.
Siis Alma Talent tilaajapalvelulle.Nimen vaihtamisessa nimimerkkiin olen kokeillut vielä kohdan
"Poista käyttäjätili" vaikutusta.
Joka vei karille.Takaisin pääsin "purjehtimaan" toisella sähköpostillani.
Tuon nimimerkin vaihtaminen ei näytä olevan mahdollista, kohta johon pitäisi laittaa salasana pysyy harmaana=ei kirjoitettavana.
Odotan vielä vastausta meriselitykseeni.
-
@martti-hamunen
Moi, palaan asiaan.
-
@martti-hamunen sanoi ryhmässä Uusi keskustelufoorumi: viat ja parannusehdotukset:
Tuon nimimerkin vaihtaminen ei näytä olevan mahdollista, kohta johon pitäisi laittaa salasana pysyy harmaana=ei kirjoitettavana.
Siitä ei tarvitse välittää. Muokkaat vain nimimerkkiä ja kuittaat muutoksen alla olevalla napilla. (Itse vaihdoin nimimerkkini "Androidikosta" "androidikoksi", ja hyvin toimi.)
-
Tämä on pelkkä toimintatesti/5.12.19
-
Toinen testi.
-
Vaihdoin nimimerkkiä.
Ja kirjoittamani jutuissa (loppupäässä) näkyy nimi, mutta vanhemmissa harmaa ympyrä, jossa kysymysmerkki sisällä.
Olli Vänskä on lupaillut ensi viikolla selvittää sotkujani.
-
...siis kirjoitin nimimerkin ja painoin alimmasta,
mutta koko nimi siellä on edelleen eli ei nimimerkki muuksi muuttunut.
-
Kumma kyllä sitä pakkokirjautumista ei voi poistaa jos haluaa lukea useamman kuin 1 uutisen. Onnistuu lukeminen kikkailemalla mutta kumminkin.