Uusi keskustelufoorumi: viat ja parannusehdotukset
-
Ja asiasta toiseen: Eikö noita bittirahahömpötys uutisia voisi vähentää? Joka päivä 1 tai 2 uutta.
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä Uusi keskustelufoorumi: viat ja parannusehdotukset:
Eipä toiminut, jos piti:
-
Minulla toimii hyvin uBlock Originin kanssa. Tyhjensitkö kakun / reloadasit kunnolla?
Ja siis toimii uutislistalla: https://www.mikrobitti.fi/uutiset/
-
@olli-vänskä-mb sanoi ryhmässä Uusi keskustelufoorumi: viat ja parannusehdotukset:
@mikropiltti Kaikkea ei voi testata, viihde-elektroniikkaa on rankattu fokuksen ulkopuolelle ihan tietoisesti. Tässä on takana ydinasiaan keskittyminen, mutta ilmeisesti myös tietty... eh, menneisyyden painolasti
Mikäs kuvio tämä sitten on? Pärstäkuvasta päätellen ei ole kesätoimittaja vauhdissa.
Testissä huippuluokan Sony XR-65A90J -televisio – kirkasta kuvaa oled-paneelista
-
Viesti poistettu.
-
@olli-vänskä-mb
Onko kyse android-laitteesta?
-
Antero partakoneessa? Juu ei kiitos, tuon vehkeen on parempi pysyä tyhmänä.
Yhdessä vaiheessa viestiketjussa toimittaja kyseli partakoneista mutta nyt se viesti on hävöksissä.
-
Tuossahan se partakonejuttu on hiukka ylempänä: https://keskustelu.mikrobitti.fi/post/4068
Ei ryhtynyt toimittaja kanssani keskusteluun.
-
Mikäs nyt on kun foorumille kirjautuminen on viime aikoina alkanut kestää ~minuutin kun sitä ennen se oli vain jokunen sekunti?
-
@marko-forssell Tästä en ole aiemmin kuullut, onko vika vaivannut kauankin?
-
Vaivasi alkuviikon mutta nyt on korjaantunut.
-
Viestin raportoinnin tekstilaatikko on epäselvä, siis se laatikko mihin itse saa kirjoittaa tekstiä, kun raportoi viestistä valinnalla Muu.
-
@vesa-saario sanoi ryhmässä Uusi keskustelufoorumi: viat ja parannusehdotukset:
Viestin raportoinnin tekstilaatikko on epäselvä, siis se laatikko mihin itse saa kirjoittaa tekstiä, kun raportoi viestistä valinnalla Muu.
Joo, tuon boksin harmaa fontti on kyllä ihmeellinen. Tuosta on ollut puhetta aiemminkin, olen raportoinut eteenpäin.
-
Joo valitettu pariin otteeseen kuukausia sitten mutta ei purkki ole korkealla fixit-listalla.
-
Jokin taas bugasi sisäänkirjautumisen jälkeen.
Internal Error.
Oho! Jotain meni pieleen!
/auth/auth0/callback
Unexpected token in JSON at position 0
-
Uusi bugi: Nyt foorumi ilmoitti kun olin vastaamassa piltille että en ole yhteydessä purkkiin ja oikealla alhalla näkyi puinainen rinkula ja selain ilmoitti että ollaan offline-tilassa, kumma kyllä mikrobitti.fin avaaminen onnistui ja uudellenlatauksen jälkeen myös vastaaminen.
Kumma purkkaviritys.
-
Joko johtuu selaimesta (Seamonkey) tai sitten purkista sillä @Olli-Vänskä-MB nimerkki ei löydy listasta ellei ko. henkilö ole osallistunut keskusteluun.
-
Nyt sitten alkoi Bittikin (Almakin) hylkimään Seamonkeya (IS eli Sanoma hylki kun uutisten luku SMllä ei ole helppoa kun prossunkäyttö on pikkasen korkeata ja samoiten muistinkulutus, korjausehdotus oli että Vaihda selainta). No tuskin purkilla on kovin montaa vuotta edessä.
-
No tuskin purkilla on kovin montaa vuotta edessä.
Enemmän kuin SadoMasokäyttäjillä!
-
No joo, aika moni käyttämistäni sivustoista ei toimi Meriapinalla joko ollenkaan tai huonosti.