Uusi keskustelufoorumi: viat ja parannusehdotukset
-
Yleisesti nimimerkkiaiheesta:
- nähtävästi nimimerkin vaihtaminen ei vaadi salasanaa
- nimimerkin vaihtaminen onnistuu valikosta "Muokkaa profiilia" (löytyy esim. kun klikkaa tässä viestissäni näkyvää sinistä nimimerkkiä > klikkaa "hampurilaisvalikkoa" yläoikealta > klikkaa "Muokkaa profiilia" > klikkaa "Vaihda nimimerkki" > muokkaa kentässä näkyvää nimimerkkiä)
-
Olen tänään antanut "meriselityksen" karille vieneestä purjehduksestani Mikrobitin aluevesillä.
Siis Alma Talent tilaajapalvelulle.Nimen vaihtamisessa nimimerkkiin olen kokeillut vielä kohdan
"Poista käyttäjätili" vaikutusta.
Joka vei karille.Takaisin pääsin "purjehtimaan" toisella sähköpostillani.
Tuon nimimerkin vaihtaminen ei näytä olevan mahdollista, kohta johon pitäisi laittaa salasana pysyy harmaana=ei kirjoitettavana.
Odotan vielä vastausta meriselitykseeni.
-
@martti-hamunen
Moi, palaan asiaan.
-
@martti-hamunen sanoi ryhmässä Uusi keskustelufoorumi: viat ja parannusehdotukset:
Tuon nimimerkin vaihtaminen ei näytä olevan mahdollista, kohta johon pitäisi laittaa salasana pysyy harmaana=ei kirjoitettavana.
Siitä ei tarvitse välittää. Muokkaat vain nimimerkkiä ja kuittaat muutoksen alla olevalla napilla. (Itse vaihdoin nimimerkkini "Androidikosta" "androidikoksi", ja hyvin toimi.)
-
Tämä on pelkkä toimintatesti/5.12.19
-
Toinen testi.
-
Vaihdoin nimimerkkiä.
Ja kirjoittamani jutuissa (loppupäässä) näkyy nimi, mutta vanhemmissa harmaa ympyrä, jossa kysymysmerkki sisällä.
Olli Vänskä on lupaillut ensi viikolla selvittää sotkujani.
-
...siis kirjoitin nimimerkin ja painoin alimmasta,
mutta koko nimi siellä on edelleen eli ei nimimerkki muuksi muuttunut.
-
Kumma kyllä sitä pakkokirjautumista ei voi poistaa jos haluaa lukea useamman kuin 1 uutisen. Onnistuu lukeminen kikkailemalla mutta kumminkin.
-
Saisi tulla viestien/ketjujen lähetysajat näkyviin. Nyt ei tiedä milloin tietty kysymys ym on laitettu palstalle kun missään ei näy aikoja kuten käytännössä kaikissa muissa keskustelufoorumeilla..
Edit. Mainostenestäjä piilotti päivämäärät ja ajat..
-
En minä mitään päivämääriä näe edes ilman uBlock Originia. Näkyy kyllä esim. "30 minuuttia sitten" jne.
-
Juu jos pvm ja aika näkyy jossakin niin on piilossa.
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä Uusi keskustelufoorumi: viat ja parannusehdotukset:
En minä mitään päivämääriä näe edes ilman uBlock Originia. Näkyy kyllä esim. "30 minuuttia sitten" jne.
@mikropiltti @Marko-Forssell Päivämäärän ja ajan näkee viemällä hiiren julkaisuajan päälle. Toimiikohan kännykällä painamalla julkaisuaikaa jonkin aikaa?
-
Ei näy meriapinassa.
-
Tarkoitatteko tuota kuvassa nimen perässä olevaa aikaa "2 tuntia sitten"
eli käytössä Chromium /Ubuntu ja tässä ne kuitenkin näkyy ![Chromium]https://www.dropbox.com/s/ncn6383w3szb7j8/Kuvakaappaus - 2020-01-16 20-52-53.png
-
Enpäs onnistunut linkittämään kuvaa joten linkki on dropboxiin
-
Kuvat voi vaikka copy/pasteta tänne, ellei kuva "nappulan" klikkaus toimi.
-
Kuva nappulasta tulee [alt text](image url)
Mutta kokeillaan sitä copy/pasteA ... ubuntuni kopioi vain kuvan linkinSiis nautilus, kokeillaan Maten silmällä taitaapi onnistua
-
@lehix sanoi ryhmässä Uusi keskustelufoorumi: viat ja parannusehdotukset:
Kuva nappulasta tulee [alt text](image url)
Niin tulee, "image url" sulkujen väliin copy/pasteat tai kirjoitat kuvan URLin, hakasulkeiden väliin kirjoitat omaa höpinääsi.
-
Juu huomasin, suora linkki dropboxista ei toiminut joten avasin dropbox:n kansiosta kuvan Maten silmään (joo ubuntussa) sieltä copy ja paste niin onnistui, nautiluksesta tuli vaan linkki tekstinä omalle koneelle, sanoisin että ratkaistu