Last of Us
-
Minulla on edelleen rästissä mm. Last of Us, jonka DLC "Left Behind" pitäisi olla kelvollinen. Saapi nähdä...
Ha! Aloitin DLC:llä. Melko kylmäävä filis on tuota pelatessa, brrr...
-
Nyt kun tuota on jo pelattu hyvän matkaa - err 20 minuuttia, päätin tilata hiukka erilaisen pelin (joidenkin mielestä "pelin"):
Order Details:
Until Dawn PlayStation Hits (PS4) (x1) , £11.85 + £1.49 shipping
-
Last of Us on kova!
-
Kuvassa kaikki pelin mukana tuleva ohjeistus. Siihenkin on saatu neljä virhettä, köh.
-
Ha! Aloitin DLC:llä. Melko kylmäävä filis on tuota pelatessa, brrr...
Melko pian totesin, että ei ykkösidea. Aloitin sitten pelin ihan normaalisti. DLC:stä tosin hiffasin melko heti mikä on jutun juoni. Se kyllä paljastuu itse pelissäkin aika äkkiä.
Alun perusteella pelissä on hyvin paljon samankaltaista menoa kuin Children of Men leffassa.
-
@olli-vänskä-mb sanoi ryhmässä Last of Us:
Last of Us on kova!
Juu, taisi mennä kaikkien aikojen top 10 listalle.
Missasin yhden sarjiksen! Löysin siis 12/13.
Nyt sen "left behind" DLC:n kimppuun...
-
Jostain kumman syystä päätin seuraavaksi poistaa rästilistalta Beyond: Two Soulsin.
-
Odotitko The Last of Us 2:ta kuin kuuta nousevaa? Varaudu huonoihin uutisiin
Sony on lykännyt pelin julkaisua helmikuulta 2020 toukokuulle 2020
Phöh, itse odottelen PS5 versiota tai vähintään sitä, että PS5 pyörittää pelin PS4 Pro versiota kunnolla.
Itse PS4 Pro laitteena jää minulta väliin, ellen sitten tarvitse PS4 varalaitetta. Näin voi käydä, ellei PS5 ole oikeasti PS4 yhteensopiva (homman täytyy toimia ilman mitään online päivityksiä per peli).
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä Last of Us:
Itse PS4 Pro laitteena jää minulta väliin, ellen sitten tarvitse PS4 varalaitetta. Näin voi käydä, ellei PS5 ole oikeasti PS4 yhteensopiva (homman täytyy toimia ilman mitään online päivityksiä per peli).
voi jäädä unelmaksi.
-
Njuu, SuxxBoxx yhteensopivuus vaatii nettipäivityksiä. Saapi nährä miten Pleikan kanssa.
t: asensin tänään terasen SSD:n Pleikka neloseen, 512 GB hidastin meni Pleikka kolmoseen 60 GB hidastimen tilalle
-
t: asensin tänään terasen SSD:n Pleikka neloseen, 512 GB hidastin meni Pleikka kolmoseen 60 GB hidastimen tilalle
Samalla tuli asennettua systeemi v7.00. Pari aiempaa päivitystä tässä:
Kun ei lelu huhuile nettiin, säästyy melkosen turhalta päivitysrumbalta.
-
Last of Us: Part II ponnahti 2020 Hall of Famen ykköseksi. Itse taidan odotella PS5 versiota.
-
Siinä missä pelisarjan ensimmäinen osa oli tarina rakkaudesta, toinen osa on tarina vihasta.
Joidenkin mielestä kakkososa tuhoaa päähenkilöt. Itse en aio kiirehtiä tämän pelaamisen kanssa, ensimmäisenkin pelasin vasta alle vuosi sitten.
-
Se on silti hyvä peli tho