Mikrobitin irtonumeroiden ostopaikat

• Olen yrittänyt Rovaniemeltä löytää jonkin kaupan, joka möisi Mikrobittiä, vaan en ole löytänyt. Yritin googlata asiasta, mutta eipä vain selvinnyt. Ennen vanhaan lehti löytyi Citymarketista, vaan nyt en ole lehteen törmännyt sielläkään. En halua tilata lehteä, mutta jos lehdessä on paljon hyviä juttuja, niin paperinen versio maistuisi.

• En osaa valitettavasti auttaa, Lehtipistekään ei näköjään enää listaa myyntipaikkojaan (?) Prisma, R-Kioski tms.?

• Lehtipisteen haun mukaan Citymarket Rovaniemi, Prisma Rovaniemi ja R-kiska Saarenkylä myyvät lehteä.

2 enemmän kuin täällä länsirannikolla jossa on sentään Mylly (Prisma, jne) ja K-supermarket ja S-market. Turussa 2 enemmän kuin Rovaniemellä.

• Minä lopetin sarjakuvien ostamisen juuri tasan saatavuuden takia. Turha julkaisijan vikistä kun ei käytännössä missään myydä!

• No joo ei sarjakuvia oikein myydä missään ellei ole sitten lelun mukana tuleva lehti, Aku Ankka (ml. taskarit) jne.

• @marko-forssell
    Kiitos, en näköjään osannut hakea tietoa oikeasta paikasta. Cittarista olen yrittänyt, mutta jos sinnekin tilataan vain muutama lehti, niin nehän voivat mennä hyvinkin sukkelasti. Kumma, että keskustan kahdesta R-kioskista ei kumpikaan tilaa Mikrobittiä, eikä myyjätkään kertoneet, että lehti löytynee siltä kolmannelta, eli tuolta Saarenkylän Ärrältä.

• Rt on kaiketi aika itsenäisiä liikkeitä eli päättävät ainakin osittain mitä tilataan myyntiin (täällä olevalla Rllä on mm. nakukalentereita myynnissä ja toiselta Rltä noita ei sitten löydy) ja eivät tiedä mitä muut myyvät elleivät käy kattomassa. Ei täälläkään Bittiä ole kovin montaa lehteä myynnissä (oiskohan ~5 kpltta).