peliohjaimet mallia toinen valmistaja
-
Testissä Razer Raiju Ultimate: eliittipelaajan ohjain
Raijuun istuu vain laitteen mukana tuleva usb-kaapeli, joten jos se hajoaa, on hankittava kallis varaosa.
Testatun lelun tapauksessa tuo on syy olla huolimatta sitä edes järjelliseen hintaan (nyt järjetön), vaikka olisi kuinka hyvä. Ei iske poropietariviritykset.
En ole koskaan kaivannut muiden valmistajien peliohjaimia konsoleihini, olen ollut täysin tyytyväinen pelikonsolin omaan ohjaimeen. Wii Ulle ostin pro controllerin (Nintendon oma), koska en tykännyt palata sillä normaalilla näytöllisellä padilla (paitti pelit, joissa siitä on oikeasti iloa). Switchiin en kaipaa vastaavaa härpätintä, tykkään pelata joy-coneilla.
Joitain muiden valmistajien ohjaimia olen kokeillut syystä tahi kolmannesta ja ne ovat olleet roskaa. Tänään ostin PS2:n ja toinen ohjain oli Logitech. Se ja mukana tulleet Max Memory muistikortit menevät suoraan SER pönttöön. Alkuperäisen ohjaimen jaksanen putsata ja silleen (itse konsolista kaipaan lähinnä poweria).
PC:ssäkin käytän PlayStation ykkösen analogista ohjainta ja Wii Un pro ohjainta (myös Android luurin kanssa moinen toimii hyvin). Jonkun helvatan Windows appsin vaativa M$ ohjainkaan ei käy, vaikka olisi maailman paras.
PS: Ekan Xboxin alkup. ohjain toki oli älyttömän kokoinen, mutta minua se ei haitannut, koska haluan pelikonsolin enkä pelikonsoliksi naamioitua PC:tä (ei siis ole suxxBoxia).
-
En ole koskaan kaivannut muiden valmistajien peliohjaimia konsoleihini, olen ollut täysin tyytyväinen pelikonsolin omaan ohjaimeen.
Eivät kyllä innosta nämäkään (Eurogamer).