Joo, hullu täytyy olla,...
-
...jos ostaa Suomesta! Filmihullussa E.T. THE EXTRA-TERRESTRIAL (1982) (4K UHD + BLU-RAY) normiversio €30. Rapakon takaa täysi setti $9.99:
-
Tuli otettua samaan pakettiin toinenkin $9.99 leffa. Poikkeaa täysin minun genreistäni, mutta kai sitä yksi Vietnam leffa täytyy omistaa:
-
Mistä hommasit? E.T. ei nappaa pätkääkään, mutta Apocalyse Now -kokoelma kaipaa täydennystä
-
Apocalypse Now setti tuli myös Amazon USA:sta. Näyttää vaan $9.99 tarjous jo päättyneen. Minähän siis tilasin nuo kaksi leffaa jo melkein kuukausi sitten ja eilen saapuivat.
Eihän sinussa pitänyt olla keräilijän vikaa.
Ja ettei E.T. iske?
-
Maailmanlopun nykyinen hinta uutena on 20-25 taalaa (eka diabolikista ja jälkimmäinen amatsoonista) + pkt.
-
Ei kannata tilata $25 hintaan, lävähtää joulukuun tokavikan keskiviikon valuuttakurssilla 24% alv päälle.
-
No jos käytetty kelpaa niin sitten saa alle 15 taalan. Muualta saa uutena alta 25 taalan mutta toimitus tänne vetiseen peräpohjolaan on eri asia.
Se 25 usd on 24.99 (lisää Simo vaatehuoneelta vitsi tähän).
-
Jäin kiinni! Elokuvien kohdalla teen poikkeuksen, tosin en mä niitäkään keräilemällä kerää sikäli, että pitäisi saada kaikki mahdollinen. Hommaan levyllä vain ne, jotka tiedän katsovani useampaan kertaan. Suoratoistossa kun tavaraa tulee ja menee, joten sopii lähinnä kertakäyttöleffoihin. Ja sitten on tietty se, miten kuvan ja varsinkin äänen laatu ottaa osumaa suoratoistossa.
E.T. Atarilla on edelleen traumaattinen muisto
-
Minä haluaisin päivittää tämän:
Vaan hörhö ohjaaja ei saa BD:tä ulos, koska puuhastelee n+1 Avatar jatko-osan kanssa!