toivottavasti oikeasti kupsahtaa pian tämä puoti Turuust



  • Miljoona-startup Turusta perui konkurssinsa – "viestinnän puutetta”

    Aivan törkeetä yksityisyydenloukkausta kehittelevät nämäkin veijarit, kuolkoot kippuraan!

    Beemray on turkulainen yritys joka uskoo ajoituksen olevan markkinoinnissa se tärkein tekijä. Yhtiö käyttääkin koneoppimista avukseen: algoritmien avulla pyritään ymmärtämään missä henkisessä tilassa sekä fyysisessä sijainnissa kuluttaja milloinkin on.
    ...
    ”Sijaintidata kertoo kyllä laitteen tarkan paikan, mutta se mielenkiintoinen asia on sijainnin tarjoama konteksti”, Beemrayn toimitusjohtaja Rami Alanko selitti Martechille vuonna 2017.

    ”Mistä laite tuli, minne se menee, mitä sen ympärillä tapahtuu, mitä sisältöä se kuluttaa kyseisessä sijainnissa, ja onko sijainti satunnainen paikka vai osa tiettyä käytösmallia”, Alanko kuvaa.

    ”Me tarjoamme kyvyn analysoida mielialat, hetket ja mielentilat, ja kohdistaa haluttu toiminta niihin - ja teemme sen reaaliajassa”, Beemrayn markkinointipäällikkö Raman Sidhu kertoi Video Ad Newsille.



  • Tuo taitaa olla GDPRn vastaista ja muutenkin ns. creepyä.