Juttuvinkki: Windows 10:n Palautekeskus ei anna lähettää yksityiskohtaista palautetta, ellei salli täysien diagnostiikkatietojen lähettämistä
-
Huomasin juuri, että Microsoft pakottaa lähettämään täydet diagnostiikkatiedot, mikäli haluaa lähettää yksityiskohtaista palautetta Windows 10:stä. Vielä noin kuukausi sitten vaatimusta ei ollut. Käytäntö lienee ollut käytössä vuoden alusta.
-
En tiedä miten uusi tuo on, koska 10:n Pro versiolla muutama vuosi takaperin vaadittiin tuota jo kun olin lähettämässä bugi-ilmoitusta tuota kautta.
-
@onemember sanoi ryhmässä Juttuvinkki: Windows 10:n Palautekeskus ei anna lähettää yksityiskohtaista palautetta, ellei salli täysien diagnostiikkatietojen lähettämistä:
En tiedä miten uusi tuo on, koska 10:n Pro versiolla muutama vuosi takaperin vaadittiin tuota jo kun olin lähettämässä bugi-ilmoitusta tuota kautta.
Kuten jo kerroin, vaatimusta ei esitetty vielä n. kuukausi sitten. Olen silloin lähettänyt viimeisen sellaisen palautteen, johon sai liitettyä kuvakaappauksia, ruutunauhoitteen ym. "ekstraa", vaikka diagnostiikkatietojen tasona oli (ja on aina ollut) "perus".
-
Eikö noiden rapsojen lähettely ole täyttä ajan hukkaa? Mitä Mikkis muka edes saa korjattua kun jatkuvasti täytyy puskea uutta ominaisuuspäivitystä.