Borderlands

• Aloin nyt tätä investointiani kokeilemaan. Alkuperäinen Borderlands on julkaistu loppuvuodesta 2009 ja tuo "enhanced GOTY" vuosi sitten.

On kyllä sellainen peli, jossa mennään ennalta määrätyn kuvion mukaan, harhailu ei onnistu. Ja yksin kun pelaa, niin esim. levelillä 7 ollessa ei ollut saumaa saada level 10 missionia läpi. Vaikka snipasi pahista ohimoon, niin ei juuri damagea. Puuhastelin hetken muuta ja level uppasin, ja johan otti aiemmin mahdoton pahis samasta aseesta reippaasti damagea, kröh.

Toistaiseksi kyllä tykkään pelistä, sijoitin jopa n. 20 € Borderlands: The Handsome Collectioniin.

0_1570376713147_Screenshot_20191006_184228.png

• Kuka tietäisi totuuden, onko perusmaskista hyötyä?

0_1586962820583_maski.jpg

• Phuh! Menihän Borderlands läpi yksinkin.

Nyt takaisin tuttuun ja turvalliseen:

0_1588104674125_tosdnw.jpg

• Pelin Wii versio kertoi, että alkup. Tales of Symphonia GameCube completion datasta saa bonarin! No etsiskelin sitten iät ajat oikeaa GC muistikorttia.

Bonus oli "gel set", ou jee!

0_1588107273282_tosgel.jpg

• @mikropiltti sanoi ryhmässä Borderlands:

Pelin Wii versio kertoi, että alkup. Tales of Symphonia GameCube completion datasta saa bonarin! No etsiskelin sitten iät ajat oikeaa GC muistikorttia.

Bonus oli "gel set", ou jee!

Menit totaalisen halpaan.

• Toistaiseksi kyllä tykkään pelistä, sijoitin jopa n. 20 € Borderlands: The Handsome Collectioniin.

Olen nyt Borderlands kakkosta tahkonnut muutaman illan ja aika samaa kauraa on kuin ykkönenkin. Jotain huononnusta olen kuitenkin havainnut:

• Jokunen kenttä on liian labyrinttimainen ja kartta oikeassa yläkulmassa on liian pieni tihru (saa kartan auki koko ruudulle vaan aukeaa lähes aina väärästä paikasta).

• Varsinaiseen peliin kuuluvat optionaaliset tehtävät ovat osin olleet samaa höttöä kuin erilliset DLC:t yleensä ovat.

• Itse lukitsemani (eli tähdellä merkkaamani) aseet sun muut voi vahingossa pudottaa! Lukitus ei enää toimi.

Ja mitään ohjeita ei tämänkään mukana toki voi tulla...

• @mikropiltti sanoi ryhmässä Borderlands:

Ja mitään ohjeita ei tämänkään mukana toki voi tulla...

Ei tietenkään ohjeet on netissä niitä tarvitseville.