Tekstiviestit talteen Nokia 6151:stä
-
Voiko jollain Bluetoothia tukevalla ohjelmalla saada tekstiviestit talteen Nokia 6151:stä? Nokia PC Suitea tai Nokia Suitea ei käsittääkseni enää voi ladata virallisilta sivuilta enkä ymmärrettävistä syistä haluaisi ladata sitä muualta (download.fi voisi toki olla luotettava kolmannen osapuolen sivusto, jolta jommankumman edellä mainituista voisi ladata).
-
Jos vaikka lähettäisit edelleen johonkin toiseen numeroon ?!
-
Jos haluat taistella Winukan kanssa, niin täältä voit ryystää minun aikoinaan Nokialta lataamani softat: https://lum.kvy.fi/pub/
Nokia_PC_Suite_ALL-7.1.180.94.exe 2012-07-03 12:09 65M
Nokia_Suite_webinstaller_ALL-3.8.54.exe 2014-12-19 09:05 101MKerro kun on ryystetty tai jos et halua, otan sitten pois nuo jaosta.
-
@call112 sanoi ryhmässä Tekstiviestit talteen Nokia 6151:stä:
Jos vaikka lähettäisit edelleen johonkin toiseen numeroon ?!
Ei onnistu enää, sillä SIM-kortti on pienentynyt puhelimen vaihdon yhteydessä vuonna 2015. Viestien talteenotto on vain jäänyt hoitamatta. Se tuli uudelleen puheeksi vasta hiljattain. Sitä paitsi viestejä on ainakin toista tuhatta (osa toki tarpeettomia). 0,07 x 1200 = 84, joten @mikropiltti tarjoama keino ladata tarvitsemani ohjelmat (enemmän tai vähemmän laittomasti) hänen pystyttämältään sivulta tulee huomattavasti halvemmaksi. Kiitos siitä hänelle!
Ilmoitan erikseen, kun olen valmis ja asennusohjelmat voi poistaa sivulta.
P.S. @call112, voisit kunnioittaa muita ihmisiä ja jättää pois ?!:n.
-
Minä olen SIMmieni raamit säästänyt niin saa (ainakin teipin avustamana) ne vanhempiinkin laitteisiin asetettua. Vanhimmat käyttämäni olivat muistaakseni luottokortin kokoisia, vaikka alun perinkin SIM olisi voinut olla kokoa mini.
Kuva Wikipediasta:
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä Tekstiviestit talteen Nokia 6151:stä:
Kerro kun on ryystetty tai jos et halua, otan sitten pois nuo jaosta.
Olen ladannut ja asentanut ohjelmat onnistuneesti. Voit siis poistaa ne jakelusta. Kiitos vielä kerran!
-
Tein Nokia Suitella Nokia 6151:n tiedoista varmuuskopion ja latasin netistä NbuExplorer-ohjelman, joka mm. näyttää varmuuskopiossa mukana olevat tekstiviestit tekstimuodossa. Ohjelma osaa myös luoda tekstiviesteistä .txt-tiedoston. Tämä vinkkinä muille.