Galaxy Tab S6 Lite on pettymys
-
Samsung lanseerasi uuden edullisen tabletin – myyntivalttina mukaan pakattu kynä
Samsung on lanseerannut uuden Galaxy Tab S6 Lite -tabletin. Kuten nimestä voi päätellä, on kyseessä kevyempi ja edullisempi versio Galaxy Tab S6:sta.
Samsungin sivujen (ja artikkelissakin mainitun painon) mukaan kylläkin painavampi.
Kynää ei tarvitse ladata, sillä siinä ei ole akkua.
Jos näin on, niin litessä on sitten riisuttu versio Galaxy Tab S6:n kynästä, joka latautuu langattomasti tabletista. Toimintoja on riisuttu, eivät ne pyhällä hengellä toimi.
S6 Litessä on esikuvaansa pienempi 10,4 tuuman näyttö 16:10 kuvasuhteella.
Jep, jep. Huimaavat 0,1 tuumaa pienempi. Resoluutio on kyllä saatu huononnettua (vaikuttaa toki hintaan).
Tämä "lite" oli taas pettymys. Se on vain mopompi ja halvempi, ei pieni. Minulla on edelleen käytössä 8" näytöllä varustettu Galaxy Tab S2 (uudempi revisio). Alan luopua toivosta löytää uusi kelvollinen ns. 8" tabletti.
Tuo minun nykyinen tabletti toimii myös itsenäisenä puhelimena. Sekin ominaisuus on nykyään poistettu.
-
Kevyttä kynäilyä ja luentomuistiinpanoja – testissä Samsungin Galaxy S6 Lite -tabletti
Minulla on edelleen käytössä 8" näytöllä varustettu Galaxy Tab S2 (uudempi revisio). Alan luopua toivosta löytää uusi kelvollinen ns. 8" tabletti.
Joo luovutin, fillaroidessa "eksyin" kauppaan ja ostin Galaxy Tab S6:n. Lelu on hiukka liian iso ja painava sekä pirun kallis lähinnä uutisten lukemiseen (varsinkin kun en edes työmatkaile tätä nykyä), muuten OK. Miksikään työvälineeksi Samppa ei kelpaa.
-
Galaxy Tab S7:ssä on 11-tuumainen näyttö ja Tab S7+:ssa 12,4-tuumainen.
Aina vaan huononee! Ainoa tapa saada järjellinen 8" Android tabletti lienee ostaa taittuva luuri. Toivon ihan oikeasti, että niistä tulee kestäviä ja jokseenkin järjellisen hintaisia.
t: Edelleen sitä mieltä, että Galaxy Tab S6 on hiukka liian iso ja painava.
-
No kun tabletteja käytetään mm. Netflixin, HBOn, jne katseluun niin noissa isompi näyttö on hyvästä ja sama juttu työkäytössä. Läppäreissä pienin näyttö on 13,1 tuumaa niin se ero tabletteihin alkaa olemaan olematon kun hinta on ~sama ja suurin ero on kiinteä näppis.
-
Taitaa suurin ero kuitenkin olla se, ettei tablettia ole pilattu Winukalla. Tokihan Mäsä sitäkin yritti ja taas syöksyi perä tulessa rotkoon...
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä Galaxy Tab S6 Lite on pettymys:
Taitaa suurin ero kuitenkin olla se, ettei tablettia ole pilattu Winukalla. Tokihan Mäsä sitäkin yritti ja taas syöksyi perä tulessa rotkoon...
Äläs nyt. Kyllä Surface myy ja uutta mallia pukkaa...
-
On niitä muitakin tuo PaPeRin mainitsema Surface, https://uk.pcmag.com/tablets/10513/the-best-windows-tablets.
Myyntiluvuista ei tietoa eikä kiinnostusta.
-
@marko-forssell sanoi ryhmässä Galaxy Tab S6 Lite on pettymys:
On niitä muitakin tuo PaPeRin mainitsema Surface, https://uk.pcmag.com/tablets/10513/the-best-windows-tablets.
Myyntiluvuista ei tietoa eikä kiinnostusta.
Juu juu, mutta siis mäsän yrittämänä, kuten alkujaan sanoit
En ole minäkään myyntimääriä seurannut, mutta jotenkin on jäänyt tuntuma, että tuo Surface nousisi hissukseen kuin Feeniks-lintu tuhkasta, vaikka mitään hypetystä ei olekaan ilmassa...
-
mikropiltti en minä.
-
@marko-forssell sanoi ryhmässä Galaxy Tab S6 Lite on pettymys:
mikropiltti en minä.
Kuitenkin, viittasin siis mäsän tablettiin...
-
Ymmärrän huolenne. Se on myös niin kallista.
-
Tuo minun nykyinen tabletti toimii myös itsenäisenä puhelimena. Sekin ominaisuus on nykyään poistettu.
Vaan nyt yllä mainittua uudempi Galaxy Tab S6 yx kax toimiikin puhelimena! Onkohan jokin firmispäivitys poistanut idioottimaisen keinotekoisen rajoituksen.