ei vakuuta Nokian Android 10

• Home screenille on pultattu at glance (taitaa oletuksena näyttää päivämäärää ja säätä) sekä Google haku ja niitä ei saa pois tilaa viemästä! Alalaidasta kun swipeää ylös, aukeaa ensin app suggestions, jota ei saa pois! Vasta kun swipeää toisen kerran ylös, pääsee asennettujen appsien sivuille, mikä lie nimeltään. Ja sielläkin keikkuu app suggestions. Ei myöskään löydy asetusta asennettujen appsien sorttaamiseen (custom / alphabetical). Asennettujen appsien pakkotunkemisen home screenille saa pois, phuh.

Launcherin vaihto voisi auttaa, vaan eipä jaksa alkaa säätämään (ja maksamaan tahi katsomaan mainoksia?).

En olisi uskonut, mutta tykkään enempi Samsungin virityksestä. Siinä saa sentäs turhan paskan pois home screeniltä.

• Mulla on sama noksu kuten tiedät, eikä tuota ongelmaa. Laita minun tapaani Nova Launcher (ollut vuosia jo edellisessä luurissakin), eli kuten viittatkin niin se auttaa. Ei maksa mitään, enkä ole kyllä nähnyt mainoksiakaan.

• Meidän Nokioissa on Android 9.

• @mikropiltti sanoi ryhmässä ei vakuuta Nokian Android 10:

Meidän Nokioissa on Android 9.

Niin muuten onkin...

• Hmm. Vaikuttaa siltä, ​​että parantamista on vielä paljon. Nokia oli poissa jonkin aikaa, luulen, että he etsivät edelleen tapoja olla ainutlaatuisia, mutta myös innovatiivisia ja käyttäjäystävällisiä, etenkin nyt, kun markkinoilla on paljon kilpailijoita.

• Nyt meinasi kyllä roiskahtaa kolat näppikselle, käyttäjäystävällinen Nokia! Symbian luureja kun muistelee, niin niiden menuhässäkkä taisi olla aivan omaa luokkaansa. Varsinainen insinöörien taidonnäyte oli.

Minulle nykyisen Nokialuurin vahvuus on ollut puhtoinen Android ja päivitykset. En nimenomaan kaipaa yhtään mitään virityksiä. Enkä asetusten poistoja, joka siis tuntuu vaivaavan Nokian Android 10:ä. Myös se Google nappi on aivan perästä, ellei sitä voi ohjelmoida muuhun käyttöön.

• @mikropiltti sanoi ryhmässä ei vakuuta Nokian Android 10:

Nyt meinasi kyllä roiskahtaa kolat näppikselle, käyttäjäystävällinen Nokia! Symbian luureja kun muistelee, niin niiden menuhässäkkä taisi olla aivan omaa luokkaansa. Varsinainen insinöörien taidonnäyte oli.

Minulle nykyisen Nokialuurin vahvuus on ollut puhtoinen Android ja päivitykset. En nimenomaan kaipaa yhtään mitään virityksiä. Enkä asetusten poistoja, joka siis tuntuu vaivaavan Nokian Android 10:ä. Myös se Google nappi on aivan perästä, ellei sitä voi ohjelmoida muuhun käyttöön.

Symbianin menut olivat tosiaan omaa luokkaansa. Verkkoasetuksiakin pitä säädellä syvältä ja monesta paikkaa. Ei pienintäkään logiikkaa.