Miten saan Epic games suljettua...
-
GTA V on/oli ladattavissa, no sitä lataamaan.
Homma ok, mutta ny se sanoi, et ei oo tarpeeks tilaa, pitää löytää lisätilaa ko. asennukselle.
No ny tilaa olis, mutta en saa poistettua tuota aiemmin asennettua(?) koska kuulema "Epic games is running etc. " Eli pitäs saada se suljettua ensiks, et sais poistettua ja tehtyä uuden asennuksen.
Mä oon ny yrittäny sammuttaa/löytää missä ko. on running, enkä käsitä miten mistä sen sammuittaisin, koneen uudelleen käynnistys tai kokonaan sammutus ei poistanut tuota/sammuttanut sitä..
Eli mistä/miten saan ton suljettua, ja saan homman hoidettua? Kiitos.
-
Näkyykö alapalkissa tuon Epicin kuvaketta? Klikkaa hiiren kakkospainikkeella niin varmaan on "Lopeta" tms?
-
Ellei JSn neuvo auta niin katso tehtävienhallinnasta että näkyykö se siellä ja jos näkyy niin lopeta ja yritä uudelleen, vika vaihtoehto on mennä vikasietotilaan ja siellä poistaa GTA ja ehkä Epicin clientti ja mahd. uudelleenasennuksessa ei valita että käynnistyy Windoowsin mukana.
-
@js Mulla palkki oikeassa reunassa, ei oo kuvaketta. Oon klikkaillu kuvaketta eri paikoissa joissa se on tullut vastaan, sillä 2painikkeella, ja yrittänyt lopettaa/sulkea, ei onnistu.
-
@marko-forssell Löytyi tehtävien hallinnnasta, sai suljettua ja poistettua. Ny täytyy ladata se uusiks, ku sain järkättyä sille tilaa.
Kiitos selkeästä neuvosta, opin jotakin uutta (eli tän päivän: "opi uusi asia/päivä", suoritettu).