1000 puhelintenten tesi
-
niin ajattelin ostaa hyvä puhelin kohtuu hintaan minun mielestä puhelinta ei kannata ostaa joka vuosi
-
No ei se tekniikka niin hirveästi vuodessa kehity, enemmän tehoa (ellei pelaa tai tee muuta joka vaatii tehoa niin ei hyötyä), pikkasen parempi akkukesto, jne.
-
Aivopestyt lampaat vaihtaa luuria kerran vuodessa, älylliset yksilöt silloin kun on oikea tarve. Aiemmassa luurissa vikaa, sikabuginen käyttis, tms.
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä 1000 puhelintenten tesi:
Aivopestyt lampaat vaihtaa luuria kerran vuodessa, älylliset yksilöt silloin kun on oikea tarve. Aiemmassa luurissa vikaa, sikabuginen käyttis, tms.
Juu. Ei tule vaihdettua kuin pakon edessä. Viimeksikin ostin 250 € kamppeen, joka maksoi vielä puolta vuotta aiemmin huippumallina olikohan 470 €. Ja hyvin olen pärjännyt
-
Jos puhut Nokia kasista, niin minä maksoin 250 €, sinä 300 €.
Nokia 8 is now available in Finland for €579
Tuo artikkeli on kirjoitettu 28. elokuuta 2017, luurini kuitissa lukee 20. heinäkuuta 2018. Eli 11 kuukaudessa katosi hinnasta yli puolet.
Tuollakin hinnalla on (alun perin) kolmen vuoden käyttispäivitystuki mielestäni liian vähän. Oliskohan ollut niin, että lokakuussa tulee viimeinen päivitys.
Minä tosin en tee luurilla esim. mitään raha-asioihin liittyvää, eli kai tuo toiminee minulla ainakin normaalit kolme vuotta. Yleensä neljäntenä vuotena on alkanut jotain ongelmaa ilmaantumaan. Joskus niinkin simppeliä, ettei edes tule uudempaa selainta, eikä saa edes aikatauluja enää auki. Kiitti eFlop!
-
puhelimissa on nykyään 3 vuoden takuu kyllä nykypuhelimilla 3 vuotta pärjää niin kauan kun saa päivityksiä itse en viitsi pientä näyttöä katsoa kun olen kotona peilaan vailkka telkkari ruudulle saa ison näytön nämä ovat tietenkin makuasioita
-
@poikamies6 sanoi ryhmässä 1000 puhelintenten tesi:
puhelimissa on nykyään 3 vuoden takuu
Kaikki operaattorit taitavat tarjota asiakasetuna 3 vuoden takuun, normaali takuu on yhä 2 vuotta.
-
Jos puhut Nokia kasista, niin minä maksoin 250 €, sinä 300 €.
Nokia 8 is now available in Finland for €579
Tuo artikkeli on kirjoitettu 28. elokuuta 2017, luurini kuitissa lukee 20. heinäkuuta 2018. Eli 11 kuukaudessa katosi hinnasta yli puolet.
Tuollakin hinnalla on (alun perin) kolmen vuoden käyttispäivitystuki mielestäni liian vähän. Oliskohan ollut niin, että lokakuussa tulee viimeinen päivitys.
Minä tosin en tee luurilla esim. mitään raha-asioihin liittyvää, eli kai tuo toiminee minulla ainakin normaalit kolme vuotta. Yleensä neljäntenä vuotena on alkanut jotain ongelmaa ilmaantumaan. Joskus niinkin simppeliä, ettei edes tule uudempaa selainta, eikä saa edes aikatauluja enää auki. Kiitti eFlop!
Tarkistin, olet oikeassa. Muistelin näemmä sitä sinun maksamaa hintaa. Minä hankin siis saman luurin hieman aiemmin.
-
@androidikko sanoi ryhmässä 1000 puhelintenten tesi:
Kaikki operaattorit taitavat tarjota asiakasetuna 3 vuoden takuun, normaali takuu on yhä 2 vuotta.
Kolme vuotta meinaa jotain kytkyä tyyliin liittymä ja luuri?
Ja kahden vuoden takuuhan siis minulta loppui vajaa pari viikkoa sitten. Satuin bongaamaan tuon -80 € (100 kpl erä) juuri kun tuskailin aiemman luurini kanssa. Aivan liian usein ei minun ääneni kuulunut. Omatoiminen mikrofonin putsaus ei auttanut (joissain luureissa vika on ollut moinen) ja homma oli satunnaista, ei jatkuvaa.
-
Kolme vuotta meinaa jotain kytkyä tyyliin liittymä ja luuri?
Ei ainakaan DNA:lla. Ihan mainostavat sivuillaan tarjoavansa kolmen vuoden takuun: www.dna.fi/3v-takuu. Ihan itse pitää älytä vedota siihen, kun sitä ei suoraan takuukuittiin laiteta (mainitaan kyllä kuitissa sivumennen)...