Luukku.com
-
Luukku.comissa on maksutonta tilaa hulppeat 10,2 Mt. Lisätilaa on saatavilla 100 Mt tai 500 Mt. En ole kokeillut, voisiko molemmat lisätilapaketit ostaa, jolloin tilaa olisi peräti vähän päälle 600 Mt.
Lisätilan lisäksi maksamaan joutuu, jos haluaa suojata Luukkunsa roskapostilta ja/tai viruksilta tai lähettää sen kautta tekstiviestejä. Jos tilaa minkä tahansa lisäpalvelun, Luukussa voi lukea muiden sähköpostipalveluiden viestejä ja käyttää lomavastaajaa! Onpa saatavilla myös Luukku Plus -paketti, joka kattaa kaiken muun paitsi tekstiviestit:
Ja kuten toisesta kuvakaappauksesta huomaa, Luukkua on päivitetty viimeksi isommin vuonna 2008... Luulen, että Telia (tai palvelun tarjoava yhteistyökumppani) ei kovin kauaa enää ylläpidä Luukkua. Jos pitäisi veikata, palvelu sulkeutunee kuluvan vuoden loppuun tai ensi kesään mennessä.
(Asiakaspalvelusta kuuluvan puhelun äänenlaatu on niin heikko, ettei siitä tahdo saada selvää. Taustalta kuului suhinaa, joka melkein esti kuulemasta, mitä asiakaspalvelija sanoi. Kun huomautin asiasta sähköpostitse (sähköpostituen osoitetta ei ole enää näkyvillä edes maksaville asiakkaille, vain maksullinen numero), vastaus oli, etteivät ole huomanneet kuuluvuusongelmia...)
-
Miksi kukaan käyttäisi Luukkua varsinaisena postina nykyään?
-
Luukku.comissa on maksutonta tilaa hulppeat 10,2 Mt.
Mahtuuhan sinne ehkä pari valokuvaa.
️
"Luukku on MTV:n ilmainen sähköpostipalvelu."
Aika mennyttä moiset pienet, jokunen suuri jyllää/jyrää. Ihme sinänsä, että Luukku on edelleen pystyssä.
-
Samaiset 10 Megaa oli Netti.fin jsähköpostissa ja sen jälkeen kun Saunalahti sen osti ja pysyi kunnes Lissu lopetti sen.
Jos oikein pahasti spämmätään (roskaposteissa on liitteitä) niin tuo 10 Megaa on aika pian täytetty.
-
Luukku oli minunkin eka posti, jos ei yliopiston meiliä lasketa. Oli se aikaa. Maikkarin nettiyhteyskin piti, olikohan jo peräti rompulla, asentaa erikseen (soittosarjaa ja mitä muuta lie sisälsikään). Oli se kova sana. Ja hulppeat 10 megaa meileille. Vuosi oli jotain 1994 - 1995 varmaan.
-
Minun eka internet sähköpostiosoitteeni taisi olla vuosimallia 1991.
Mitä noihin yhteyksien asennussetteinhin tulee, niin lähinnä ne sotkivat koneen, muistelen. Käsipelillä säätäen homma toimi jopa.
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä Luukku.com:
Minun eka internet sähköpostiosoitteeni taisi olla vuosimallia 1991.
Mitä noihin yhteyksien asennussetteinhin tulee, niin lähinnä ne sotkivat koneen, muistelen. Käsipelillä säätäen homma toimi jopa.
YO:n meilin sain minäkin vissiin 1991 ja Pinellä käyttelin. Joo en minäkään sitä romppua monta kertaa käyttänyt, hyvin pian aloin luoda ja tallentaa itse soittosarjoja. Niitä taitoja muuten vieläkin tarvitsee toisinaan mokkuloiden kanssa.
-
Ympyrä muuten sulkeutuu. Viikonloppuna hommasin taas tunnukset ja nyt tuli opiskelijan meiliosoite, tosin OAMKiin OY:n sijasta
Mutta Oulun opiskelijoita taas ollaan...
-
@paper sanoi ryhmässä Luukku.com:
En käytäkään. Pääasiallinen sähköpostini on Outlook. Toisena henkilökohtaisena sähköpostina käytän Gmailia, johon tulee vain Google-tiliin liittyviä viestejä. Olen käyttänyt Luukkua lyhytaikaiseen tarpeeseen. Aion pitää osoitteen auki vielä jonkin aikaa.
-
@androidikko On mullakin yksi Luukku-osoite roskaposteja varten, nyt ei näy näemmä kuin yksi spämmi vaikken ole aikoihin käynyt.
-
Se ei oikeastaan ole niin iso. Miksi minun pitäisi käyttää tätä nyt Googlessa?
-
@paper sanoi ryhmässä Luukku.com:
Kuulemma asiakaspalvelun mukaan niitäkin "uskollisia asiakkaita" löytyy. Ilmeisesti niin huomattava määrä, ettei palvelua olla sulkemassa. Ei tuosta Telialle rahaa hirveästi luulisi tulevan, ainakaan lisäominaisuustilauksina. Taitaa olla sama tilanne kuin Iltalehden Gamelin kanssa. Se on yhä auki.
-
Noita reliikkejä riittää. Osa vieläpä on jämähtänyt johonkin nn MB postilaatikkokokoon. Saa pistää vähän väliä yhdelle kaverille tekstaria, että siivoa postilaatikkosi.
-
Kuten näemmä ketjun alussa mainitaan.
t: Nyt 15 GB vapaana saapuville posteille, luetuille jotain 50x enempi.
-
-
@olli-vänskä-mb juttuvinkki
-
Hieman aiheen vierestä: onko Luukun omistajanvaihdoksen jälkeen olemassa ainuttakaan kotimaista sähköpostipalvelua?
-
@androidikko sanoi ryhmässä Luukku.com:
Hieman aiheen vierestä: onko Luukun omistajanvaihdoksen jälkeen olemassa ainuttakaan kotimaista sähköpostipalvelua?
-
Mitähän hyötyä moisesta on olevinaan, koska sen käyttämiseen täytyy olla olemassa toinen sähköpostipalvelu (palautussähköpostiosoite). En tosin kokeillut onko pakollinen / varmistetaanko se (eli voiko suoltaa puppua).
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä Luukku.com:
Mitähän hyötyä moisesta on olevinaan, koska sen käyttämiseen täytyy olla olemassa toinen sähköpostipalvelu (palautussähköpostiosoite). En tosin kokeillut onko pakollinen / varmistetaanko se (eli voiko suoltaa puppua).
Minulla on sekä Outlook että erittäin vähällä käytöllä oleva Gmail (otettu käyttöön vahingossa). Ajattelin korvata Outlookin tuolla.