jos ohjaimen akku hyytyy
-
Jahas, mitähän tästäkin tulee: Your item(s) is (are) being sent by TNT.
Tänä vuonna on Amazonin kanssa tullut jo koettua Suomen Posti, DHL ja UPS.
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä jos ohjaimen akku hyytyy:
Jahas, mitähän tästäkin tulee: Your item(s) is (are) being sent by TNT.
Iso pamaus?
-
Vaihtelua UPSista kuriiriin siis.
-
Tulisipa jo, nykyinen akku hyyty kesken zembaloiden.
29.1.2021 10.08 Vantaa Virheellinen osoite selvitetty. Toimitus mahdollisimman pian. 28.1.2021 9.34 Vantaa Lähetys TNT:n toimipisteessä. 25.1.2021 20.12 Vantaa Lähetys odottaa oikeaa osoitetta. Selvitämme asiaa ja otamme tarvittaessa yhteyttä lähettäjään/vastaanottajaan.
-
Nyt saapui puketti Berliinistä, paperissa tosin lukee lähettäjänä subtel GmbH Kumpulantie 3.
Kattoo millon jaksaa ruuvata...
-
Ohjaimen avaaminen muutama minuutti (pelkäsi, että muoviklipsit hajoaa), akun vaihto minuutti, L2 ja R2 nappuloiden jousien ihmettely puoli tuntia...
Ohjaimessa toki on sellainenkin vika, ettei se välillä suostu lataamaan akkua. Ehkä puoli vuotta sitten se oli moisessa jamassa enkä ole varma miten lataus taas alkoi toimimaan. Vika iski taas pari yötä sitten, saapi nähdä kuin käy uuden akun kanssa (toimii ainakin sen verta, että antaa virtaa ohjaimelle).
-
Taisi ohjainta kasatessa lattakaapeli mennä huonosti kiinni. Tietokonekaan ei ohjainta enää nähnyt.
Nyt tokan avaamisen ja sulkemisen (meni jo hyvin) jälkeen näkyy taas:
/home/lasse>lsusb | grep -i sony
Bus 001 Device 029: ID 054c:05c4 Sony Corp. DualShock 4 [CUH-ZCT1E]En tosin tiedä latautuuko akku, koska olen teipannut typerän light barin piiloon! ;o Homma selviää kun pelaan seuraavan kerran.
-
Wii U Pro ohjaimen akun vaihto oli 100x helpompaa. Ohjaimen pohjassa on yhdellä ruuvilla kiinni oleva luukku eikä akussa ole liitintä, jonka saa pelätä jäävän käteen.
-
Kävinpä tänään shoppaamassa varaohjaimen, kun ei ollut. PS4 DualShock musta 40 €, muuta värit 60 €. Ei ollut vaikea valita.
Oikeastiko joku maksa 20 € ohjaimen väristä!?
Ja kuka idiootti maksaa yli $90 käytetystä ohjaimesta. Vain 2x uuden hinta.
-
Linux näemmä huomaa uudella akulla lataustason (en muista aiemmin nähneeni moista notifikaatiota):
-
Vaihtoakku paransi tilannetta selvästi ainakin tämän illan pelirupeaman perusteella. Aiemmin DS4 huusi samassa tilanteessa laturia, nyt kulahti vain yksi palkki latinkia (kolmesta).
-
Muistin nyt viimein tilata avaustyökaluja, säästyy jatkossa omat sormet ja kynnet. Metallisella ruuvimeisselillä jos vääntää muovikuoria auki, tuppaa muoviin jäämään ikävät jäljet.
https://eustore.ifixit.com/products/prying-and-opening-tool-assortment
-
Nyt tulee kyllä sakemannilta kaikkien aikojen kuppausennätys:
-
Olen pelannut monta iltaa Red Dead Redemptionia vanhalla DualShock 3:lla ja sen alkup. akku senkus kestää ja kestää. Aivan eri luokkaa on kuin DualShock 4:n akkukesto uudellakaan akulla.
-
Nyt tulee kyllä sakemannilta kaikkien aikojen kuppausennätys:
Ei vielä lyö laudalta sitä mun pakettia jolla kesti kuukauden (lähes) saapua tänne.
-
Oliko se puketti alun perin Saksasta lähetetty?
-
Ei ollut ei.
-
Minulle on käynyt niinkin, että kun 8 viikon jälkeen ilmoitan paketin kadonneeksi (Amazon USA) ja olen saanut rahat takaisin, saapuu paketti sitten kuukauden kuluttua.
-
Minulle on käynyt niinkin, että kun 8 viikon jälkeen ilmoitan paketin kadonneeksi (Amazon USA) ja olen saanut rahat takaisin, saapuu paketti sitten kuukauden kuluttua.
Joo kirjoitit siitä wanhaan purkkiin.
-
Tää ei oo todellista!