mac koneen muistin kalleus
-
mikrobitin toimittaja kirjoitti äskettäin applen muistin kalleudesta jos haluaa lisää muisitia se maksaa hunajaa olen ihmetellyt kun ostaa mac koneen jonka hinta 1300 miksi pitää 128 gigaa muistia joka on nykyaikana vähän ilmeisesti kyse on vaan applen rahastuksesta
-
Taitaa nyt mennä muisti ja talletustila sekaisin. Vaan Apple rahastaa ja lampaat maksaa, ei siinä mitiä.
PS: Millos hankit ehjän näppiksen?
-
128 Gigaa muistia on aika paljon ja yleensä tuollaista määrää ei ole tietokoneissa, tallennnustilana 128 Gigaa ei ole paljoa mutta Omppu on tunnetu siitä että myydään merkillä ja maksamalla lisää saa enemmän tallennustilaa jne ja itse ei välttämättä helpolla vaihdeta lisää tallennustilaa jne.
-
on 128gigaa tallennus tilaa aika vähän kun windows koneeseen saa teratavun lisää tallennus tilaa eikä tarvi maksaa itseään kipeeksi mitä maksaa applella sama
-
Se on mätä omppu, jos jotakin pitää vaihtaa niin ei se itse onnistu (välttämättä/helpolla/ollenkaan) vaan pitää viedä omppu-huoltoon ja omppu-sertfioidut osat + huolto maksaa sitten "pikkasen". Se on mukavaa kun ei ole varsinaista kilpailua sillä MacOSää ei saa laillisesti (ellei ole muuttunut viime vuosina) asentaa muihin kuin Ompun koneisiin.
Nyt kun Omppu tekee itse prosessorinsa niin Macit ovat lähes yhtä epäyhteensopivia normi-PCn kanssa jonkun ajan kuluttua kuin olivat ennen siirtymistä Intelin prossuihin.
-
ibadiin saa muistin tuplattua kun maksaa satasen lisää vaikka sekin on applen tuote
-
Ja Anterossa muistin tuplaus maksaa kymppejä.