etsi kuvasta räikeä virhe
-
-
Tytöt ei pelaa?
Hyi sovinismia.
-
Niin no silloin kun minä olin olevinani nuori, niin tytöt eivät todellakaan videopelejä pelanneet. Vaan se ei ole kuvan "virhe".
-
Meinaakko että SNESsin kuva pitäisi viedä antenniliitännän kautta...
-
Eih, minullakin oli (ja on edelleen) Super Famicomin kuva niinkin hienolla mallilla kuin RGB. Mitäpä sitä kuvaa pilaamaan.
iLuurin näköinen vimputin kuvassa ahistaa, ei oikein sovi joukkoon. Vaan näyttää siellä läppärin kulmakin pilkottavan.
-
Minun on muuten viimeiset vuosikymmenet pitänyt rakentaa uusi SNES RGB piuha vähemmillä kontrastiboosteilla, nykyinen piuha puskee ihan liikaa suhteessa muihin laitteisiin. Enpä vaan ole saanut aikaiseksi.
Atari ST RGB piuhassakin kai meni reilu 10 vuotta vielä senkin jälkeen, kun olin ST:n päähän tarvittavan (piuhan ja) liittimen huonoksi menneestä monitorista napannut talteen.
Minulla kuitenkin on SCART jakaja, jossa yhteen liittimeen on rakennettu trimmerit R, G ja B linjoille. Niistä voi ruuvata SNES kuvan hohkaamisen kohilleen. Mittasin joskus säätämisen jälkeen sopivat arvot ja hommasin osatkin, missä lienevät...
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä etsi kuvasta räikeä virhe:
iLuurin näköinen vimputin kuvassa ahistaa, ei oikein sovi joukkoon. Vaan näyttää siellä läppärin kulmakin pilkottavan.
No kuka sanoo että kuva on siltä ajalta kun Superit (Nes ja Famicom) jne olivat on top of the world? Onhan kuvassa CDeitäkin.
Mittasin joskus säätämisen jälkeen sopivat arvot ja hommasin osatkin, missä lienevät...
Hyvässä tallessa kunhan vain muistaisi että missä.
-
@marko-forssell sanoi ryhmässä etsi kuvasta räikeä virhe:
No kuka sanoo että kuva on siltä ajalta kun Superit (Nes ja Famicom) jne olivat on top of the world? Onhan kuvassa CDeitäkin.
Se luuri vaan ei sovi muuhun roinaan. Ja PC Engineen tuli CD:t 1988.
-
Etsikääs tästä kuvasta kunnon töppäys:
-
Etsikääs tästä kuvasta kunnon töppäys:
Game Dog?
-
- konsolit eivät ole laatikossa.
- ps5 (ja ehkä ps2kin) ovat turhan uusia konsoleita verrattuna muihin.
-
Eih, virhe on mallia tekninen.
-
PlayStation 2 ohjaimen (jonka johtoon kompuroidaan) liitin on aivan pielessä, näyttää USBilta. Outoa, kun kaikki muu piirroksessa näyttää olevan kohillaan.