Kasvojen tunnistus
-
Miten laitetaan täällä Suomessa kasvojen tunnistus toimimaan,yksi keino on tietenkin,että muuttaa Usa:n asumaan ja katsoo tietokonetta siellä(Usa:ssa sallittu kasvojen tunnistus ,Suomessa sitten kielletty),onko jotain halvempia tapoja saada kasvojen tunnistus toimimaan,tämä ohje ei toimi nykyisin enää:[link text]https://www.puhelinvertailu.com/uutiset/2016/03/20/ohje-kasvojentunnistus-kayttoon-google-kuvat-sovelluksessa(link url),miksi lienee Suomessa kielletty?
-
Osui tuosta jutusta simmuun:
"Google Kuvat (Google Photos) on tullut nopeasti supersuosituksi kuvasovellukseksi niin iPhone- kuin Android-käyttäjienkin keskuudessa. Sillä on kaksi isoa valttia muihin kuvasovelluksiin nähden: rajaton, ilmainen varmuuskopiointitila verkkoon sekä sen loistavat, atuomaattiset kuvien ryhmittelyominaisuudet."
Joissain tapauksissa kuvat (ja videot) skaalataan pienemmiksi eli pilataan: Back up unlimited photos and videos for free, up to 16MP and 1080p HD.
Itsellänikin on käytössä Google Photos, mutta olen kieltänyt sitä tallettamasta nettiin yhtään mitään. Syitä on muitakin kuin edellä mainittu.
-
Kait sen takia kun se olisi henkilörekisteri jolle ei ole lupaa.
-
Täytyy olla toimiva sovellus,viittaa kovasti siihen,kun on Suomessa kielletty,tällä ohjelmalla olisi vissiin mahdollista etsiä kuvan perusteella netistä henkilöitä,ja myös löytää,kait tämän ohjelman saa toimimaan maksullisella Vpn:llä,justiinsa laitoin sähköpostia Nordvpn:n,kohtahan tuon kuulee toimiiko kasvojentunnistus vai ei Nordvpn:llä(Nordvpn sopimus maksaa toistasataa euroa)
-
@jukka-ritola sanoi ryhmässä Kasvojen tunnistus:
Miten laitetaan täällä Suomessa kasvojen tunnistus toimimaan,yksi keino on tietenkin,että muuttaa Usa:n asumaan ja katsoo tietokonetta siellä(Usa:ssa sallittu kasvojen tunnistus ,Suomessa sitten kielletty),onko jotain halvempia tapoja saada kasvojen tunnistus toimimaan,tämä ohje ei toimi nykyisin enää:[link text]https://www.puhelinvertailu.com/uutiset/2016/03/20/ohje-kasvojentunnistus-kayttoon-google-kuvat-sovelluksessa(link url),miksi lienee Suomessa kielletty?
Mikähän tuossa on muka ideana? Itse käytän Google Photosia - loistava palvelu - ja se on oppinut tunnistamaan lähipiirini ihan mainiosti, vaikka käytän sitä Suomessa. Itse maksan tallennustilasta ja olen asettanut puhelimeni tekemään varmuuskopiot valokuvista alkuperäisellä laadulla.
Eikö @Jukka-Ritola lla palvelu siis tarjoa minkäänlaista kasvontunnistusta?
-
Henkilö jota etsitään,ei kuulu lähipiiriin,eikös tuo toimi silleen että haetaan koko nettimaailman alueelta valitulla kasvokuvalla,kait se sen takia täällä Suomessa onkin kielletty.tuo selaimen näköishaku on täysi vitsi,Selaimen näköishaku ei toimi koska tuloksia ei haluta antaa Googlesta,harvoin sieltä näköishaku tuloksia saa(itse selaamalla löytää näköishakuja paremmin mitä tuolla selaimen näköishaulla)
-
Nordvpn:ltä tuli vastaus kasvojentunnistukseen "Valitettavasti NordVPN-sovellus ei tällä hetkellä tue tällaisia ominaisuuksia"