VLC Player
-
On ihan kelpo ohjelma, ei käy kieltäminen ei... MUTTA ilmeisesti ei kuitenkaan Blu-ray levyjä tunnista laisinkaan kyseinen ohjelma !? mikä kieltämättä ei taasen hyvä juttu laisinkaanm ei laisinkaan.
Onko tuohon jotain miten sais sinisäteiset levyt tuon VLC:n tunnistamaan ?
-
VLC ei osaa decryptata Blu-ray leffoja. Kikat eivät taida soveltua tälle foorumille julkaistaviksi muulta osin kuin "Googlaa".
t: itse käytän ihan oikeaa Blu-ray soitinta
-
@mikropiltti Niin on mullakin erillinen soitin, Pleikkareissa on kelpo Blu-ra asema ja tosiaan tuossa tietsikassakin on sellainen outous
VLC:n etuna on kuitenkin että siihen saa tekstityksiä laitettua tai tehtyä itse ("edes" enkkutekstit). Joitain ykkösalueen (ja on kyllä kakkosalueenkin) DVD leffoja löytyy leffakokoelmasta, joissa ei ole yhtikäs mitään tekstityksiä ei edes enkkusubeja valittavissa, vaikka ihan siis virallista kamaa ovat, eikä mitään laittomia versioita. Niin mukavampi olis sitten edes niillä enkkusubeilla leffoja katsella kera tekstiyksen, kuin kokonaan ilman mitään tekstityksiä.
-
Kokeilinpa VLC:tä ja Blu-raytä. Toimii osin kryptaamattoman levyn kanssa.
Minulla VLC huutaa Javan puutetta, vaikka se (ja kasa bluray-kirjastoja) on ihan tasan asennettuna. Eivätpä sitten BD-valikot toimi.