tokion hakkerointi kilpailu
-
nyt se totta hakkerit mursivat applen uudet puhelimet samoin samsung 9 monille tonnin puhelimelle tässä jälleen yksi syy miksi ei kannata maksaa tonnia puhelimesta
-
oikeastaan ei kannata omistaa älyluuria ollenkaan.
-
Kyllä se nyt oli ihan kiva tänäänkin kauppakeskuksessa vaeltaessa nähdä bussiaikataulu aiemminkin kuin vasta pysäkille päästessä.
-
on niissä hyvätkin puolensa mutta eri asia että kumpia on enemmän.
-
korjaan hieman kirjoitustani Hakkerit mursivat uuden iPhone x puhelinen samoin kävi samsung 9 sekä xiamon puhelimelle siinä tuli applelle muistutus tietoturvasta
-
Joo ei se hinta koskaan takaa sitä että laite on murtumaton tai tietoturvallinen.
-
En ole kauhean yllättynyt siitä että uusiin iPhoneihinkin päästäisiin sisään. Kun aikaa ja resursseja kaadetaan riittävästi prosessiin niin kai ne kaikki lopulta aukeavat.
Kukaan tutustunut Bittiumin puhelimiin? Onko ylipäätään murtovarmaa puhelinta olemassa (siis sillä oletuksella että se on otettu esiin kassakaapista ja siihen on mahdollista laittaa virta päälle)?
-
hakkereista on myös paljon hyötyä puhelimet saadaan parenmiksi tietoturvan osalta ja hakkereille myös maksetaan aika hyvin palkkiot 20000 euron ellei enenmänkin
-
Ainakaan pikahakuilu ei tuonut esiin minkäänlaista testiä Bittium-luurille.
Juu on hakkereista (valko- ei mustahatuista) hyötyäkin mutta se on loputuon suo kun kaikkia bugeja ei kerrota heti (vaan jätetään säästöön) ja jotkut luurit ja tabletit ei saa korjauksia koskaan ja ei tavallinen pulliainen ala asentelemaan esim. lineagea omiin laitteisiinsa vaan menee kauppaan ja ostaa uuden laitteen jolle tulee tai ei tule päivityksiä.
-
kyseessä oli tietoturva trend micron järjestämä kilpailu tokiossa siinä etsittiin nollapäivä haavoittuvuuksia eli jotka olivat laitevalmistajille ja ohjelmien tekijöille tuntemattomia löysin itse nämä tiedot kotimikron sivuilta
-
oןǝʇ ʇosı ǝןııʇʇı ɾɐʇʞɐ ʌɐıu dǝןןǝʇ ʞɐʎʇʇɐɐ ısoɾɐ ɐןʞnʞıɹɾɐıɯıɐ ɾɐ ʌɐןıɯǝɹʞʞǝɾɐ ɾos ıʇsǝ oןısıʇ ʌɐsʇɐɐʌɐ dǝןןǝ ɾoʞn sɐɐʇʇɐısı ɥǝןdosʇı ןnʞǝɐ ɾnʇʇnsı ɾɐ ɾɐʞsɐɐ ɾodɐ ʌɐsʇɐʇɐ
-
Juu softien tekijöille tuntemattomia mutta ei noille hakkereille eikä välttämättä pahalaisillekaan.
-
juu hyvä muistutus applen pääjohtajalle joka on julkisuudessa paukutellut henkseleitä ettei applen puhelimia kukaan murra mikään ei ole täydellistä
-
Israelilaiset mursivat edellisen iLuurin ja noita on jailbreakattu siitä lähtien kun eka julkaistiin.
-
Itse ostan ihan tarkoituksella Android luureja, joista saa halutessaan boot loaderin auki (roottauskin tuppaa onnaamaan, mutta sitä en kaipaa). Näin siksi, jotta voin vaihtaa toiseen turvalliseen käyttiksen siinä vaiheessa kun puhelimen valmistajaa ei enää kiinnosta julkaista päivityksiä.
-
Viesti poistettu.
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä tokion hakkerointi kilpailu:
oןǝʇ ʇosı ǝןııʇʇı ɾɐʇʞɐ ʌɐıu dǝןןǝʇ ʞɐʎʇʇɐɐ ısoɾɐ ɐןʞnʞıɹɾɐıɯıɐ ɾɐ ʌɐןıɯǝɹʞʞǝɾɐ ɾos ıʇsǝ oןısıʇ ʌɐsʇɐɐʌɐ dǝןןǝ ɾoʞn sɐɐʇʇɐısı ɥǝןdosʇı ןnʞǝɐ ɾnʇʇnsı ɾɐ ɾɐʞsɐɐ ɾodɐ ʌɐsʇɐʇɐ
No niin, otetaas iisisti. Älä itse lähde loukkauslinjalle.
-
@olli-vänskä-mb sanoi ryhmässä tokion hakkerointi kilpailu:
No niin, otetaas iisisti. Älä itse lähde loukkauslinjalle.
Minähän kehuin eliitiksi...