backlogin purkua
-
Juuri kaivoin esiin Heavenly Swordin, saapi nähdä onko pelattava. Näemmä MobyGamesista puuttuu minun kappaleeni coveri, ehkä joskus jaksaa senkin skannata.
-
Okei, motion controls -> off. Aivan toivotonta puuhaa niiden kanssa, ei osu jouskarilla edes ladon pitkään seinään.
Taitaa myös 100% completion olla hullun hommaa, vaan moista ei tarvittane.
-
Hieno älynväläys pelin tutorialissa. Ensin saa räpeltää jotain 30 sekkaa ja käytännössä mokata levelin, sitten vasta alkaa tutorial. Käytännössä siis tutorialin jälkeen peli poikki ja leveli uusiksi.
-
Hiukka tulee mieleen saman puodin Hellblade.
-
Ou jee! Kun bossilla on healthiä jäljellä pari pikseliä, iskee QTE! Toki painoin väärää nappulaa ja bossilla oli sitten taas full health bar (minulla ei).
Riitti tälle päivälle...
-
Jos ei grafiikkaa oteta lukuun, miten nuo PS2/PS3-aikakauden pelit tuntuvat nykyperspektiivistä?
-
Ei noissa mielestäni mitään ihmeellistä eroa ole nykyisiin peleihin. Ja ensimmäiset 3D-grafiikalle tarpeeksi hyvät konsolit olivat PS2 sekä Game Cube.
Sonyllä oli pakkomielle pakottaa devaajat tekemään 3D:tä PS1:lle. Monet niistä peleistä ovat graffojen(kin) osalta aivan käsittämätöntä kuraa. Onneksi PS1:lle on myös nättejä 2D-pelejä. N64 oli pykälän parempi.
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä backlogin purkua:
More recently, the games Fahrenheit (Indigo Prophecy in North America) and Heavy Rain from Quantic Dream are primarily presented as sequences of QTEs,...
Ekan kerran kun Fahrenheitissä (jota pelasin Winukalla) iski QTE, luulin, että neljää näppäintä painellaan. Mitä vielä, kahdeksaa! Kummallakin kädellä siis olisi pitänyt painaa tyyliin ylös, alas, oikea tai vasen, ristiin rastiin. Ei niin mitään toivoa minulla selvitä moisesta näppiksellä.
Piti ottaa käyttöön kaksitattinen peliohjain ja säätää QTE:t helpolle, sitten vasta onnistui. Fahrenheit on olevinaan adventure ja sitten tuollaista sählinkiä...
-
More recently, the games Fahrenheit (Indigo Prophecy in North America) and Heavy Rain from Quantic Dream are primarily presented as sequences of QTEs,...
Ekan kerran kun Fahrenheitissä (jota pelasin Winukalla) iski QTE, luulin, että neljää näppäintä painellaan. Mitä vielä, kahdeksaa! Kummallakin kädellä siis olisi pitänyt painaa tyyliin ylös, alas, oikea tai vasen, ristiin rastiin. Ei niin mitään toivoa minulla selvitä moisesta näppiksellä.
Piti ottaa käyttöön kaksitattinen peliohjain ja säätää QTE:t helpolle, sitten vasta onnistui. Fahrenheit on olevinaan adventure ja sitten tuollaista sählinkiä...
Mulla piti, olikohan se FarCry vitosen vai nelosen, minipelien takia hankkia tattiohjain PC:lle. Siellä (niissä) oli lentämistä, liitelyä, tiirikointia, jotka eivät taipuneet minulta silloisella ohjain-combollani.
-
Yeah nevermind, I was apparently trying to do the QTEs with the wrong stick, how stupid is that?
Ja kuinka tyhmää on olla kertomatta kummalla tikulla se kuuluu tehdä!!! Ei kerro manuaalikaan ja *tuiksi menee. En jaksa pelata viittä minuuttia päästäkseni taas erehtymään jossain nappien painelussa.
-
Ns. läpipeluuohje kertoo:
After pressing O, you gotta press Left. Then you gotta mash the X
button real fast. Then press Right. Square. Up. And Square.Mikä kolmesta leftistä ja upista!!!!
-
Vasemmat kontrollit toimivat! Josko seuraava yritys onnaa, kun viimein tietää kontrollit. Ninja Theory ei niitä osaa dokumentoida (Hellbladekin oli pakko Googlata)! Ehkä hyvä, että M$ osti pois ja tappaa.
Pelissä mätkitään vihollista oikean peukalon napeilla ja myös evade on oikeassa tastissa 'fiksusti'. Eli eihän sitä ehdi käyttämään.
Totta hitossa luulin, että QTE kontrollikin on oikeassa tatissa. Aiemmasta QTE:stä pääsin läpi tsäkällä eli oli tarpeeksi oikeita napin painalluksia.
-
Hienoa, QTE ei yksinkertaisesti toimi. Olen jo ainakin kolmesti saanut sen oikein vaan peli ei etene. Deleteen...
-
Oli sitten toinen peli minulla, joka hyytyy QTE huuhaahan. Myös Secret Agent Clankin lopputatappelu oli liikaa.