"Eihän kukaan osta enää tablettia?"
-
Minäkin ostin uuden tabletin n. 14 kk sitten vaan vähäisellä käytöllä on ollut. Kun ei ole työmatkoja (julkisissa käkkiminen) eikä kuppilailtoja (parhaassa eli omassa seurassa), on tabletin käyttö vähäistä.
-
Dronen kanssa tarvin, enpä muuten.
-
Ei kait kun luurin ruutu on "riittävän" iso vähän kaikkeen.
Itelle ei tulisi kyllä mieleen kattoa leffaa tai sarjaa muualta kuin tv-ruudulta.
-
Minulla yksi ikivanha tabletti, josta olen jo pidemmän aikaa ajatellut hankkiutua eroon. Säästyisi sekin raha parempaan käyttöön... Leffat katson pöytäkoneella, siinä on sen verran iso näyttö, että on ihan hyvä katsoa. Ruudullinen luurikin on, mutta ei ole kovin hyvä, esim. pankkiasioiden hoitoon tai sähköpostin lukuun. Meikäläisen nakkisormet kun ei oikein niin pienille näppäimille sovellu. Puhelimessa minulle riittäisi aivan hyvin puhelut, tekstiviestit ja kamera. No ehkä allakkakin, jos joskus orientoituisin senkin käyttöön, olisi reissun päällä hyvä sopia tapahtumia ja kirjata saman tien siihen. Nyt allakka on vain tietämyskoneella.
-
Nyt allakka on vain tietämyskoneella.
Onneksi en moista privaatissa tarvitse. Duunissa moinen riesa toki on.
Tere tulamas tänne pölisemään Seija!
-
@marko-forssell sanoi ryhmässä "Eihän kukaan osta enää tablettia?":
Ei kait kun luurin ruutu on "riittävän" iso vähän kaikkeen.
Itelle ei tulisi kyllä mieleen kattoa leffaa tai sarjaa muualta kuin tv-ruudulta.
Ei minullakaan kotona, mutta kesälomalla ollaan kuukausi reissussa. En ajatellut raahata telkkaria mukana.
-
@kaj-laaksonen sanoi ryhmässä "Eihän kukaan osta enää tablettia?":
Ei minullakaan kotona, mutta kesälomalla ollaan kuukausi reissussa. En ajatellut raahata telkkaria mukana.
Niin no, makuasia kumpaa käyttää tablettia vai älyluuria. Ennen oli toisin kun oli ~14-tuumaiset matkatelkut.