Mikrobitti lehdet hyötykäytössä
-
Keittiön ikkunan edustalla olevan työtason tukeminen, jotta työtaso kestää ikkunoita remppaavan henkilön painon.
-
Tähän ei digi veny
-
Ei tukevampaa löytynyt?
-
Olisi kai tuohon joku muukin lehti käynyt, ei sen Mikrobitti olisi tarvinnut olla?
-
Mikrobitti on tukevaa tavaraa ja se on ainoa lehti joka minulle tuli. Enpä keksinyt mitään muuta kelvollista materiaalia.
Reilu vuosi sitten pistivät vapaakappaleeni (Tyllilä sen minulle aikoinaan tilasi) jakelun poikki. Duunin piikkiin voin lukea digiversiota.
Vapaakappaleen (ja mansikkakakkujen) loppumisen myötä päätin, etten enää juuri vastaile minua kiinnostamattomiin kysymyksiin, vaikka asiasta tietäisinkin. Siis esim. Windows kysymyksiin.
-
Kakkurahat meni tähän, https://keskustelu.mikrobitti.fi/topic/762/sinne-meni-lassen-kakkurahat
-
Nyt olisi hyvä hetki lopettaa tilaus, se alkoi vuonna 84 ja nyt tuli lasku ja hinta on sitten noussut 84€ joten olis hyvä lopettaa!
Alkaa olla nurkat täynnä kun ei viitsi ulkovarastoonkaan homehtumaan viedä...
Siis kaikki numerot 1984-2021/5 eiköhän nuo riitä jo
-
Mulla samanlainen onkelma Pelit-lehden kanssa eli lehtiä riittää jokunen pino.
-
Minulle tuli aikoinaan Pelit ilmaiseksi. En tykännyt ja kieltäydyin jatkosta.
Taisi olla ykkössyy se, että lehti oli täysin vaiheessa. Aina oli juttua peleistä, jotka minulla oli ollut jo kuukauden tahi pari.
-
Brittilehtien ostaminen loppui siihen kun mukaan alettiin bundlaamaan täysin hyödyttömiä demokorppuja ja hinnat toki samalla hilattiin "kohilleen".
-
Ah, se on tehty
lopetin lehden tilauksen mutta jatkuuko tämä foorumin käyttö vai loppuuko sekin?
Ja laskeskelin tilausvuosia ja lehtiä oletuksella että 11 nro vuodessa tekee 400 lehteä
-
@lehix Ups, tämä vuosi jää vajaaksi
vain 394 lehteä
-
@lehix sanoi ryhmässä Mikrobitti lehdet hyötykäytössä:
...mutta jatkuuko tämä foorumin käyttö vai loppuuko sekin?
Pitäisi olla erillinen lehden tilauksesta. Vaan eihän sinusta ole kuulunut mitään pariin vuoteen tjsp.
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä Mikrobitti lehdet hyötykäytössä:
Minulle tuli aikoinaan Pelit ilmaiseksi. En tykännyt ja kieltäydyin jatkosta.
Taisi olla ykkössyy se, että lehti oli täysin vaiheessa. Aina oli juttua peleistä, jotka minulla oli ollut jo kuukauden tahi pari.
No varmaan kun pelejä testataan viikko-kuukausi eli pahimmassa tapauksessa 2 lehteä tulee ulos ennenkuin arvostelu on lehdessä.
-
Päälle vielä pelin saapuminen peräpohjolaan.
-
@mikropiltti Totta tuokin, ollut muuta tekemistä, kuka kertoikaan että sitten eläkkeellä ehtii? Ei ehdi
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä Mikrobitti lehdet hyötykäytössä:
Päälle vielä pelin saapuminen peräpohjolaan.
Joo tuskin Pelitin arvostelijat olivat ihan kärkipäässä arvostelukappaleissa.
-
@marko-forssell Arvostelukappaleiden nokkimisjärjestyksen kärkipäässä olivat ne lehdet, jotka suostuivat tekemään diilejä pelien julkaisijoiden kanssa.
Tyypillinen ehdotus oli esim. että saatte pelin ennen muita, jos annatte sille etusivun, vähintään kolme sivua tilaa. Suoraan tiettyjä arvosanoja ei vaadittu, mutta en pitäisi sitä täysin mahdottomana että sellaistakin oltaisiin tehty briteissä.
Pelit oli niin määrätietoinen diileistä kieltäytymisessä, että sellaisia ehdottivat lopulta vain uudet tulokkaat, jotka laitettiin heti kättelyssä ojennukseen. Mutta eipä tosiaan saatu aina pelejä ensimmäisten joukossa.
-
Joo tuosta oli juttua jokusen kerran NNirviltä tai joltakulta muulta.