Käyttääkö joku vielä IRC:tä tällä vuosikymmenellä?
-
Vai ovatko kaikki Discordissa? Hyvä ohjelma muuten
Itse käytän irssi + irssinotifier + ConnectBot. Tulee ilmoitus puhelimeen jos joku kaipaa, ja voi irkata puhelimelta sekä tietokoneelta.
-
Olen käyttänyt 30 vuotta sitten Unixin talkia. IRCiä käytin ainoastaan fileiden ryystöön.
Nykyään en koske moisiin. No duunissa joutuu hömppään sekaantumaan.
-
No tavallaan hömppäähän se voi olla, mutta mulla on irkissä muutama tuttu joihin pidän mielellään yhteyttä. Eivät halua vaihtaa discordin puolelle jostain syystä. No samapa tuo.
-
Minä lähinnä en suostu asentelemaan appseja ja luomaan tilejä.
-
Käytin vielä toissa vuonna kun yhdessä pelissä 1 keino jutella toisten pelaajien kanssa oli/on irc, toki aikoinaan käytiin läpi icq, messenger (MS), yahoon messenger, toki pelillä on naamakirja-sivut (evvk) ja discord (ei sivuja eli koko keskustelu on yhtenä pötkönä ja aktiivisessa se merkitsee satoja-tuhansia viestejä päivittäin ja ei niitä kukaan ala lukemaan (on discordissa toki haku mutta mallia perus ja jos haettava käyttäjä on aktiivinen niin riittää luettavaa)).
-
@kaaleppi__ sanoi ryhmässä Käyttääkö joku vielä IRC:tä tällä vuosikymmenellä?:
Vai ovatko kaikki Discordissa? Hyvä ohjelma muuten
Itse käytän irssi + irssinotifier + ConnectBot. Tulee ilmoitus puhelimeen jos joku kaipaa, ja voi irkata puhelimelta sekä tietokoneelta.
Olisi muuten mahtavaa löytää joku tyyppi tai porukka, joka käyttää edelleen ircciä ihan säännöllisesti. Ilmiantakaa itsenne tai kaverinne (tai vihollisenne!)